بازشماری برخی صندوق‌ های اخذ رأی در ایلام انجام می‌ شود


بازشماری برخی صندوق‌ های اخذ رأی در ایلام انجام می‌ شود

به گزارش رکنا، مسعود صیدی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان ایلام، عصر پنجشنبه ۱۷ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگار انعکاس ایلام، گفت: براساس قانون انتخابات، هیات‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه...

به گزارش رکنا، مسعود صیدی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان ایلام، عصر پنجشنبه ۱۷ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگار انعکاس ایلام، گفت: براساس قانون انتخابات، هیات‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه استان ایلام (ایلام و دهلران) مطابق ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، موظف به دریافت شکایات از نامزدهای انتخاباتی بوده و این هیأت‌ها در جلسه مشترک هیأت اجرایی و نظارت برای رسیدگی به شکایت نامزدها به بررسی این شکایات خواهند پرداخت.

وی افزود: ممکن است در این بررسی بازشماری برخی صندوق‌های اخذ رأی انجام پذیرد که علت این کار راستی‌آزمایی و صحت تعداد آرا است و اگر اختلاف فاحش در شمارش آرا وجود داشته باشد، سایر صندوق‌ها نیز مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان، ادامه داد: سامانه مردم‌ناظر شورای نگهبان نیز در دسترس مردم قرار دارد که چنانچه سند یا مدرکی در خصوص تخلفات انتخاباتی در اختیار داشته باشند، در آن بارگذاری کنند.

صیدی خاطرنشان کرد: طبق قانون داوطلبان انتخابات تا ۲ روز بعد از اعلام اسامی برگزیدگان حق شکایت به هیأت اجرایی حوزه انتخابیه را دارند که در این خصوص برخی از نامزدهای انتخاباتی در ۲ حوزه انتخابیه به هیأت اجرایی مراکز حوزه انتخابیه شکایت ارسال کرده‌اند و همچنین تعدادی از نامزدهای انتخاباتی از طریق سامانه داوطلب اعتراض خود را به شورای نگهبان ثبت کرده‌اند.


بازشماری برخی صندوق‌ های اخذ رأی در ایلام انجام می‌ شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی