فعالیت هتل های کاشان در نوروز


فعالیت هتل های کاشان در نوروز

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: عید نوروز و ماه رمضان، ۸۶ واحد اقامتی در کاشان پذیرای مسافران نوروزی و گردشگران خواهد بود.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: عید نوروز و ماه رمضان، ۸۶ واحد اقامتی در کاشان پذیرای مسافران نوروزی و گردشگران خواهد بود.

به گزارش «دنیای سفر»، حجت الله ناصحی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها شامل مهمانپذیر، هتل، خانه مسافر، اقامتگاه بوم گردی، کمپ، اردوگاه و مجتمع است.

وی مجموع اتاق های اقامتی شهرستان ۸۰۰ مورد باسه هزار و ۲۰۰ تخت و کف خواب اعلام کرد و گفت: به منظور رعایت حقوق مسافران همچنین حق انتخاب و تسهیل در اقامت، ظرفیت های بخش خصوصی و مراکز اقامتی رسمی در حوزه گردشگری فعال خواهد بود.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان بیان کرد: هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمان پذیرها، بوم گردی ها و سایر ظرفیت های مراکز اقامتی موقت و ظرفیت های آموزش و پرورش در کاشان در نوروز فعال هستند.

ناصحی گفت: بنا بر اعلام اعضای کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر یک پایگاه اسکان آموزش و پرورش شامل ۶۰ مدرسه با هزارو ۱۰۰ کلاس درس و چندین امام زاده در نوروز برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران در سطح شهرستان فعال می شوند.

وی از برپایی ۲ کمپ اسکان موقت توسط شهرداری با ظرفیت پذیرش هزار و ۵۰۰ نفر در روز خبر داد و گفت: همچنین سه مجتمع بین راهی در این ایام به مسافران خدمات ارائه می کنند.

وی افزود: به محض ورود مسافران نوروزی به شهر، پیامک خوش آمد و لینک اطلاع رسانی به آن ها ارسال می شود که در آن اطلاعات ضروری و مورد نیاز مسافران و گردشگران بارگذاری شده است.

فعالیت هتل های کاشان در نوروز

جاذبه های تاریخی و باستانی کاشان شامل تپه های سیلک، باغ فین، مسجد آقا بزرگ، زیارتگاه 'سلطانعلی ابن امام محمد باقر'(ع)، خانه های بروجردی، خانه طباطبائی، خانه عامری، خانه عباسیان، حمام سلطان امیراحمد، تیمچه امین الدوله، چارطاقی نیاسر، مسجد جامع کاشان و غیره هستند و غار نیاسر از جمله جاذبه های طبیعی این شهرستان است.

وجود آثار تاریخی، مذهبی و جاذبه های طبیعی موجب شده تا هر سال کاشان پذیرای خیل زیادی از گردشگران داخلی و خارجی باشد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !