شگرد ماهرانه مرد شیاد برای پولدار شدن / مرد 100 میلیونی در شیراز لو رفت


شگرد ماهرانه مرد شیاد برای پولدار شدن / مرد 100 میلیونی در شیراز لو رفت

سرهنگ امیرحسین سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: در پی شکایت شهروند شیرازی مبنی بر کلاهبرداری از وی به بهانه دریافت وام، رسیدگی به موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار...

سرهنگ امیرحسین سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: در پی شکایت شهروند شیرازی مبنی بر کلاهبرداری از وی به بهانه دریافت وام، رسیدگی به موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

شاکی در اظهارات خود بیان داشت در یکی از سایت‌های مجازی با آگهی دریافت وام قرض‌الحسنه از سوی فردی به هویت نامعلوم آشنا شده و با اعتماد بیجا، غافل از نیات شوم این مجرم، برای دریافت وام قرض‌الحسنه مبلغ یک میلیارد ریال را به حساب وی طی چندین مرحله واریز کردم و پس از آن فرد آگهی دهنده دیگر پاسخگو تماس‌های من نبود.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: کارشناسان با اقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یکی از محلات شیراز دستگیر کردند. وی با فریب قربانی به بهانه دریافت وام بدون سپرده‌گذاری و در کمترین زمان ممکن، از قربانی خود پیش پرداخت گرفته و مبلغ اخذ شده را در کارت‌های اجاره‌ای به گردش درآورده تا رد پای خود را مخفی نگه دارد.


شگرد ماهرانه مرد شیاد برای پولدار شدن / مرد 100 میلیونی در شیراز لو رفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس صبح بخیر بارانی | 100 عکس نوشته صبح بخیر برای روز بارونی