اعتصابات فلج‌کننده در آلمان/سرگردانی مسافران


اعتصابات فلج‌کننده در آلمان/سرگردانی مسافران

اقتصادنیوز: اعتصاب‌های گسترده در آلمان از سوی راهبران قطار، کارکنان امنیتی فرودگاه و کارکنان شرکت هوایی لوفت‌هانزا باعث اختلال شدید در سفر‌ها شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان، آلمان امروز با اعتصاباتی در سه بخش روبرو شده است. راهبران قطار، کارکنان امنیتی فرودگاه و کارکنان شرکت هوایی لوفت‌هانزا دست به اعتصاب زده و باعث سردرگمی میلیون‌ها مسافر در این کشور شدند.

این اعتصابات تازه‌ترین موج از اقدامات اعتصابی است که آلمان را تحت تاثیر قرار داده است. این کشور به دلیل اعتصاب‌ها در بخش‌های کلیدی مانند بخش حمل‌ونقل، از جمله راه‌آهن ملی، مسافرت هوایی و حمل‌ونقل عمومی با چالش مواجه است.

راهبران قطار در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد (به وقت محلی) روز پنج‌شنبه اعتصابات جدیدی را آغاز کردند و اپراتور ملی راه‌آهن به مسافران هشدار داد که این شرکت می‌تواند تنها بخش کوچکی از خدمات معمول خود را انجام دهد.

خبر مرتبط
بیانیه شدیداللحن آلمان درباره طرح جدید اسرائیل برای شهرک‌سازی در کرانه باختری

اقتصادنیوز: وزارت خارجه آلمان با صدور بیانیه‌ای شدیداللحن، طرح جدید رژیم صهیونیستی برای احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در کرانه باختری را محکوم کرد.

فرودگاه‌های فرانکفورت، شلوغ‌ترین پایانه هوایی آلمان، و هامبورگ پرواز‌های خود را به دلیل اعتصاب کارکنان امنیتی لغو کردند.

انجمن فرودگاه‌های آلمان موسوم به ADV گفت اعتصابات در بخش هوانوردی به شهرت آلمان به‌عنوان مرکز تجارت و گردشگری لطمه می‌زند. تخمین زده شد که اعتصاب روز پنج‌شنبه بر برنامه‌های سفر بیش از ۲۵۰ هزار نفر تاثیر می‌گذارد.

اتحادیه «وردی» این اعتصاب و همچنین اعتصاب دیگری را از سوی کارکنان زمینی لوفت‌هانزا در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه سازماندهی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


10 سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور