شرور مسلح در دام پلیس افتاد / او اقدام به زورگیری کرده بود


شرور مسلح در دام پلیس افتاد / او اقدام به زورگیری کرده بود

به گزارش رکنا، سردار فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: فیلمی در فضای مجازی انتشار که در آن راننده یک سواری 206 با در دست گرفتن قمه برای راننده خودرو پراید مزاحمت و وی را تهدید می‌کند...

به گزارش رکنا، سردار فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: فیلمی در فضای مجازی انتشار که در آن راننده یک سواری 206 با در دست گرفتن قمه برای راننده خودرو پراید مزاحمت و وی را تهدید می‌کند که شهروندان درخواست کمک از پلیس برای دستگیری و برخورد قاطع با آن می‌کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران سازمان اطلاعات انتظامی استان فارس با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی، در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان انتشار فیلم در فضای مجازی، فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را هنگام تردد در یکی از خیابان‌های شیراز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه فرد اراذل و اوباش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، گفت: خودرو متهم توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سردار شجاعی ضمن تشکر از همکاری شهروندان با پلیس در راستای شناسایی و برخورد با مجرمین، تصریح کرد: پلیس با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کرده و شهروندان نیز در صورت مشاهده اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


شرور مسلح در دام پلیس افتاد / او اقدام به زورگیری کرده بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر