موبایل قاپ حرفه ای به دام افتاد / او سابقه 20 فقره سرقت داشت


موبایل قاپ حرفه ای به دام افتاد / او سابقه 20 فقره سرقت داشت

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری 109 بهارستان در حال گشت زنی بودند که به یک موتورسیکلت تک سرنشین که راکب آن درحال...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری 109 بهارستان در حال گشت زنی بودند که به یک موتورسیکلت تک سرنشین که راکب آن درحال زاغزنی شهروندان بود ، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهم در همین حین اقدام به سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان نموده که ماموران به سرعت برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و متهم به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهم یک دستگاه تلفن همراهی که لحظاتی قبل سرقت کرده بود کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه معترف و به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.

سرهنگ علی قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان با رعایت توصیه های پلیسی در محل های عمومی و پرتردد ترجیحا از تلفن همراه استفاده ننموده و یا از هندزفری استفاده نمایند تا از وقوع این نوع سرقت جلوگیری نمایند.


موبایل قاپ حرفه ای به دام افتاد / او سابقه 20 فقره سرقت داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا