آزمون سرعت و شتاب لامبورگینی هوراکان با 1250 اسب بخار قدرت


آزمون سرعت و شتاب لامبورگینی هوراکان با 1250 اسب بخار قدرت

یک دستگاه لامبورگینی هوراکان تیونینگ شده با ۱۲۵۰ اسب بخار قدرت توانایی‌های خود در اتوبان را به نمایش گذاشته است. حداکثر سرعت خودروها معمولاً به وسیله فاکتورهایی همچون قدرت و مقاومت هوا محدود می‌شود و مواردی همچون نسبت‌های دنده در پله‌های بعدی...

یک دستگاه لامبورگینی هوراکان تیونینگ شده با ۱۲۵۰ اسب بخار قدرت توانایی‌های خود در اتوبان را به نمایش گذاشته است.

حداکثر سرعت خودروها معمولاً به وسیله فاکتورهایی همچون قدرت و مقاومت هوا محدود می‌شود و مواردی همچون نسبت‌های دنده در پله‌های بعدی قرار دارند. به لطف دو توربوشارژر کارا، این لامبورگینی هوراکان پرفورمنته قادر است از محدودیت‌های کارخانه فراتر رفته و به سرعت‌های بسیار بالاتری دست یابد. کانال یوتیوب AutoTopNL این بار پشت فرمان ابر خودروی ایتالیایی نشسته تا عملکرد آن را به ما نشان دهد. این هوراکان توئین توربو در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان سرعت ۳۶۳ کیلومتر در ساعت را ثبت کرده و البته آنچه بیش از همه جلب‌توجه می‌کند شتاب گیری دیوانه‌وار خودروست. در ویدئوی منتشر شده جزئیاتی از شرایط جاده و آب‌وهوا وجود ندارد اما با توجه به آسمان می‌توان گفت تست سرعت و شتاب در اوایل صبح انجام شده است.

آزمون سرعت و شتاب لامبورگینی هوراکان با 1250 اسب بخار قدرت

همچنین خبری از خودروهای دیگر در اتوبان نیست و راننده به خوبی از این فرصت برای شتاب گیری استفاده می‌کند. ثبت سرعت ۳۶۳ کیلومتر در ساعت به خودی خود گیرا خواهد بود اما بی‌شک طریقه شتاب گیری هوراکان ۱۲۵۰ اسب بخاری ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اولین تست سنگین خودرو در حوالی دقیقه ۳ انجام می‌شود و هوراکان زیر ۶ ثانیه از سرعت ۹۰ به ۲۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. تست حداکثر سرعت حتی جذاب‌تر است و ۱۵.۶ ثانیه طول می‌کشد تا سرعت خودرو از ۹۰ به ۳۶۳ کیلومتر در ساعت برسد. در این حالت دور موتور روی حدود ۹ هزار قرار دارد و صدای تولیدی نیز فوق‌العاده جذاب است.

آزمون سرعت و شتاب لامبورگینی هوراکان با 1250 اسب بخار قدرت

به احتمال زیاد در صورت وجود یک دنده اضافی این لامبورگینی هوراکان می‌توانست به سرعت‌های بالاتر از ۳۷۰ کیلومتر در ساعت نیز دست یابد اما فعلاً سرعت ۳۶۳ کیلومتر در ساعت حداکثر ظرفیت هوراکان پرفورمنته را به نمایش می‌گذارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید