تمامی خدمات بنیاد شهید در قزوین الکترونیکی شد/با سامانه «ایثار من» آشنا شوید+فیلم


 تمامی خدمات بنیاد شهید در قزوین الکترونیکی شد/با سامانه «ایثار من» آشنا شوید+فیلم

به گزارش رکنا ازقزوین، سمیه اسمعیلی در نشست خبری خود که در سالن جلسات بنیاد شهید قزوین برگزار شد، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دو هزار و ۶۰ برنامه و یادواره ترویجی با رویکرد مردمی‌سازی...

به گزارش رکنا ازقزوین، سمیه اسمعیلی در نشست خبری خود که در سالن جلسات بنیاد شهید قزوین برگزار شد، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دو هزار و ۶۰ برنامه و یادواره ترویجی با رویکرد مردمی‌سازی و بهره‌مندی از توانمندی‌های تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی و ظرفیت‌های مردم در سطح استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به ثبت و ضبط خاطرات خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان اشاره کرد و افزود: در این دولت، یک هزار و ۱۰۱ مورد از خاطرات این قشر معظم جامعه جمع‌آوری شده است.

وی بیان کرد: اعزام سه هزار و ۳۰۶ ایثارگر به اردوهای سیاحتی، زیارتی و تفریحی از جمله مشهد، قم، شیراز، بندرانزلی، رامسر وکرج، اعزام ۲۶۵ ایثارگر به عتبات عالیات و برگزاری اردوهای یک‌روزه در موسسه ایثار قزوین را از جمله برنامه‌های بنیاد اعلام کرد.

اسمعیلی سه هزار و ۵۴ میلیارد ریال تسهیلات مسکن و یک هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه امسال به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان تعلق گرفت.

وی افزود: ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل بوده و با عنوان روز بزرگداشت شهید هم نامگذاری شده است.مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا و مجاهدت و فداکاری همه جامعه ایثارگران هستیم که با تلاش و جانفشانی خود باعث به ثمر نشستن انقلاب شدند.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، قرآنی و هنری در سطح شهرستانی، استانی و کشوری در سال گذشته انجام شد که خوشبختانه از ایثارگران استان قزوین جزو مقام آوران کشوری این مسابقات بودند.

 تمامی خدمات بنیاد شهید در قزوین الکترونیکی شد/با سامانه «ایثار من» آشنا شوید+فیلم
وی راه‌اندازی سامانه برنامه عملیاتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس سند تحول دولت با هدف افزایش بهره‌وری، رصد دقیق فعالیت‌ها، تخصیص صحیح اعتبارات، توزیع عادلانه خدمات و افزایش رضایت جامعه هدف، افزایش ۶۰ درصدی بودجه بنیاد استان قزوین با تدوین برنامه عملیاتی و تغییر روند تخصیص بودجه و اعتبارات از روش تنخواه گردان به ابلاغ اعتبارات استانی و آغاز ارائه خدمات به ایثارگران در موسسه ایثار با تزریق اعتبارات لازم و تجهیز و راه‌اندازی این موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی را از دیگر برنامه‌های بنیاد برشمرد.

اسمعیلی به برپایی ۳۰ میز خدمت معاضدت قضایی در سطح استان در ایام بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: در این ایام محفل شعر شهدای غریب در اسارت استان قزوین نیز با حضور شاعران مطرح کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی،برگزاری یادواره شهدای اسفند ماه قزوین و حومه، کاشت نهال به یاد سه هزار شهید استان قزوین، برپایی نمایشگاه کتاب و تصاویر شهدا در نماز جمعه و برپایی محفل انس با قرآن کریم به نیت شهدای غریب در اسارت را از دیگر برنامه‌های بنیاد برشمرد.

مدیر کل بنیادشهیدامورایثارگران به برگزاری مراسم گرامیداشت روز شهدا اشاره کرد و گفت: این مراسم روز یکشنبه بیستم اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار خواهد شد.

لیلا بیگدلی/قزوین


 تمامی خدمات بنیاد شهید در قزوین الکترونیکی شد/با سامانه «ایثار من» آشنا شوید+فیلم

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا