هزینه سفر دسته جمعی در عید چقدر است؟


هزینه سفر دسته جمعی در عید چقدر است؟

«دنیای اقتصاد» هزینه سفر دسته جمعی در عید را بررسی می کند.

«دنیای اقتصاد» هزینه سفر دسته جمعی در عید را بررسی می کند.

به گزارش «دنیای سفر»، بازار تورهای نوروزی داغ است و آژانس های گردشگری انواع و اقسام برنامه های دو و نیم تا چهار و نیم روزه را به علاقه مندان سفر عرضه کرده اند. هزینه این تورها به ازای هر گردشگر بین پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای یک تور دو ونیم روزه تا یازده و نیم میلیون برای یک تور چهار و نیم روزه زمینی با اتوبوس متغیر است.

شیراز از جمله مقاصد مطلوب توریست های نوروزی است. یکی از این تورها سه و نیم روزه تعریف شده و هزینه آن به ازای هر گردشگر ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. خدمات این تور زمینی شامل بازدید مجموعه ثبت جهانی تخت جمشید، مجموعه ثبت جهانی پاسارگارد، نقش رستم، نقش رجب، مسجد نصیر الملک، نارنجستان قوام، منزل زینت الملک، باغ ارم، ارگ کریمخانی، بازار و حمام وکیل، آرامگاه حافظ (حافظیه)، آرامگاه سعدی و دروازه قرآن شیراز می شود.

خوزستان از دیگر مقاصد گردشگری است که در نوروز از آب و هوای مطلوبی برخوردار است. دو تور سه و نیم روزه به این استان تعریف شده که یکی از آنها سه و نیم روزه با هزینه ای معادل ۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر است. در ا ین تور بازدید از آبشار رفیع شیوند، سنگ نگاره کول فرح، بازدید از اثر ایلامی اشکفت سلمان، پیاده روی در دشت سوسن و قایق سواری در دریاچه سد کارون گنجانده شده و سه صبحانه، یک ناهار و یک شام با تور به توریست ها ارائه می شود. تور زمینی سه و نیم روزه لرستان به ازای هر گردشگر ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است و در آن بازدید از آبشار وارک، آبشار گریت و سرکانه، آبشار رفیع نوژیان، آبشار زیبای بیشه و قلعه فلک الافلاک خرم آباد گنجانده شده است. در این تور سه صبحانه و یک ناهار عرضه می شود.

استان های بوشهر و فارس از جمله مقاصد جذاب برای توریست های نوروزی هستند. یکی از تورهای تعریف شده به این دو استان ۴.۵ روزه و هزینه آن به ازای هر نفر ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. رفت و آمد این تور با اتوبوس بوده و سه شب اقامت در اقامتگاه بوم گردی برای آن در نظر گرفته شده است. گردشگران شرکت کننده همچنین خدماتی مانند بازدید از شهر باستانی بیشاپور، تنگه چوگان، سنگ نگاره های تنگه چوگان، عمارت طاهری، عمارت دهدشتی، عمارت ایرانی، بازدید از اسکله و پارک ساحلی شهر بوشهر، بندر دلوار، موزه و خانه رئیس علی دلواری، سواحل شنی دلارام، نخلستان های آب پخش، شهر فیروزآباد، کاخ اردشیر، قلعه دختر، سنگ نگاره تنگاب (نقش رستم فیروزآباد)، شهر تاریخی گور، دو صبحانه، دو ناهار و سه شام دریافت می کنند.

همچنان که در جدول این گزارش ملاحظه می کنید خراسان رضوی، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان، گلستان، هرمزگان، ایلام ، کهگیلویه و بویراحمد و... استان های دیگری هستند که آژانس ها برای هر کدام تورهای متنوعی را تدارک دیده اند.

هزینه سفر دسته جمعی در عید چقدر است؟

هزینه سفر دسته جمعی در عید چقدر است؟

هزینه سفر دسته جمعی در عید چقدر است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !