پوتین در اختتامیه جشنواره جهانی جوانان : ما همه مردمی برابر هستیم + ویدئو


 پوتین در اختتامیه جشنواره جهانی جوانان : ما همه مردمی برابر هستیم + ویدئو

رئیس جمهور روسیه به اختتامیه جشنواره جهانی جوانان در سوچی رفت و برای شرکت کنندگان در این رویداد که بسیاری از آنها از کشورهای دیگر آمده بودند، سخنرانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در این مراسم، به سالن نگاه کرد و گفت که افراد مختلف زیادی در جشنواره جمع شده بودند، اما چیزی وجود داشت که همه را متحد می کرد، ارزش های سنتی که اساس و پایه مردم ما هستند و ما را با مردم سراسر جهان مرتبط می کنند.
بنابراین، به گفته رئیس جمهور، همه ما برابر هستیم و برابری ما از لحظه تولد یک فرد شروع می شود و ما به لطف پدر و مادر خود متولد می شویم و هیچ کس نمی تواند این را تغییر دهد. همه ما باید تلاش کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تحت شرایط برابر توسعه می‌یابیم. بنابراین، به گفته رئیس جمهور روسیه، جهان امن تر خواهد شد. آینده از قبل آغاز شده است، و اینکه چگونه خواهد بود به جوانان بستگی دارد، برای آنها مهم است که فراموش نکنند که ارزش های سنتی اساس زندگی است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مراسم اختتامیه جشنواره جهانی جوانان گفت: درهای روسیه همیشه به روی جوانان کشورهای مختلف و بهترین تلاش های آنها باز خواهد بود.
رئیس جمهور روسیه گفت: شما به روسیه آمدید، دوستان زیادی در اینجا پیدا کردید، می خواهم بدانید که اکنون تمام مردم روسیه دوست شما هستند. درهای ما همیشه به روی شما و برای تمام تلاش های بزرگ شما باز است.
خبرگزاری اسپوتنیک شریک اطلاعاتی بین المللی فستیوال جهانی جوانان است. این فستیوال از 1 تا 7 مارس در منطقه سیریوس با فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه