پلیس حال اراذل و اوباش شمشیر به دست را گرفت


پلیس حال اراذل و اوباش شمشیر به دست را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش شمشیر به دست که فیلم او در فضای مجازی منتشر شده بود خبر داد.

سردار سرتیپ دوم فرج شجاعی اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع مزاحمت اراذل و اوباش شمشیر به دست برای یک راننده در بلوار حسینی الهاشمی شهر شیراز و درخواست شهروندان از پلیس برای برخورد با وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی، کمتر از ۲۴ ساعت از زمان انتشار فیلم در فضای مجازی، فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را هنگام تردد در یکی از خیابان های سطح شهر شیراز دستگیر کردند.

پلیس حال اراذل و اوباش شمشیر به دست را گرفت

فرمانده انتظامی شیراز گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد اراذل و اوباش برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ برای سیر مراحل قانونی انتقال داده شد.

سردار شجاعی با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در راستای شناسایی و برخورد با مجرمین، تصریح کرد: پلیس با هر گونه اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کرده و شهروندان نیز در صورت مشاهده اینگونه موارد، به سرعت مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا