10 هزار تن مواد غذایی و دارویی از ایران برای کمک به مردم غزه ارسال شده است


10 هزار تن مواد غذایی و دارویی از ایران برای کمک به مردم غزه ارسال شده است

به گزارش رکنا ، پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه در اختتامیه اردوی ۱۱ هزار نفری اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در اردوهای راهیان نور و امید در اردوگاه شهید باکری خرمشهر افزود: تاکنون فقط ۲۵ درصد...

به گزارش رکنا ، پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه در اختتامیه اردوی ۱۱ هزار نفری اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در اردوهای راهیان نور و امید در اردوگاه شهید باکری خرمشهر افزود: تاکنون فقط ۲۵ درصد کمک‌های ارسالی به غزه رسیده و ۷۵ درصد در مصر در حال از بین رفتن است و رژیم غاصب صهیونیستی اجازه ورود کمک‌های بشر دوستانه را نمی‌دهد و از آن بعنوان اهرم تنبیهی استفاده می‌کند.

وی افزود:نامه‌ای را برای دادستان عالی بین الملل ارسال کردیم که ۹۰ عنوان مجرمانه رژیم غاصب صهیونیستی با مدارک لازم نقص کامل قوانین بین الملل ارسال کردیم.

کولیوند گفت: تاکنون ۸۶ کشور نامه ما را امضا کردند و روز پنجشنبه نیز کنگره بین‌المللی در خصوص نقض حقوق بشر دوستانه در غزه و اشغال فلسطین در تهران برگزار خواهد شد که ۴۰ هزار نفر شرکت کننده تلویزیونی دارد و ۲۱ کشور در آن غیرحضور شرکت می‌کنند و۱۷ عنوان مقاله در آن قرائت خواهد شد.

رییس جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به حضور امدادگران جمعیت هلال احمر در سیل سیستان و بلوچستان افزود:۴۷۰ تیم در سیار در جریان سیل حضور فعال دارند و از طریق هوا، قایق و ماشین‌آلات سنگین به مردم سیلزده امدادرسانی می‌کنند.

وی حضور در ارودهای راهیان نور را باعث تقویت و تمرین همدلی دانست و افزود: راهیان نور روحیه انقلابی‌گری را بالا می‌برد و بین نسل جدید و قدیم ارتباط برقرار می‌کند که چگونه ایثارگر و جهادی باشیم.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار خوزستان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداران آبادان و خرمشهر در این مراسم حضور داشتند.

منبع : ایرنا


10 هزار تن مواد غذایی و دارویی از ایران برای کمک به مردم غزه ارسال شده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان گیاهی ریزش مو