چیستان | اون چه شهریه اگه برعکسش کنی برند آدامس میشه؟


چیستان | اون چه شهریه اگه برعکسش کنی برند آدامس میشه؟

اگه اسم شهرهای ایران رو بلد باشی خیلی زود میتونی این چیستان رو جواب بدی.

چیستان‌ها سوالات کوتاه و شیرینی هستند که می‌توانند در لحظه مغز ما را به چالش بکشند. برای حل آن‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن باید از همه حواسمان استفاده کنیم و تمامی جوانب سوال را در نظر بگیریم. برخی چیستان‌ها بسیار سخت بوده و باید برای حلشان به مراجع و دانشنامه‌ها رجوع کرد.

اما برخی دیگر با کمی فکر کردن به سادگی قابل حل خواهند بود. چیستانی که در ادامه برای شما آوردیم از دسته دوم می‌باشد. کافی است کمی فکر کنید تا به جواب مورد نظر طراح سوال برسید. خوانندگان عزیز این چیستان به صورت اختصاصی برای وبسایت ستاره طراحی شده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع و لینک مربوطه ممنوع می‌باشد.

بیشتر بخوانید: چیستان | سریع یه اسم پسر بگو که برعکسش اسم دختر بشه!!

چیستان | اون چه شهریه اگه برعکسش کنی برند آدامس میشه؟

چیستان شهر آدامسی

آن چه شهری است که اگر برعکسش کنی نام برند آدامس خواهد شد؟

.

.

.

.

.

.

.

.

زمان شما در حال سپری شدن است. آیا توانستید به جواب صحیح برسید؟

بیشتر بخوانید: چیستان | کدام نام پسرانه است که با نام یک گل آغاز می‌شود؟

.

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز به پاسخ نرسیده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید همراه ما باشید. این شهر در جنوب ایران قرار گرفته است!!

.

.

.

.

.

برای دیدن پاسخ صحیح کمی پایین بروید

.

.

.

.

پاسخ چیستان شهر آدامسی

پاسخ صحیح شهر کیش است که برعکس آن شیک خواهد شد.

چیستان | اون چه شهریه اگه برعکسش کنی برند آدامس میشه؟

مزایای حل چیستان برای بزرگسالان

بهبود حافظه: حل چیستان به تقویت ارتباطات موجود بین سلول‌های مغز کمک می کند. همچنین تولید روابط جدید را افزایش می‌دهد. این مسئله به نوبه خود سرعت ذهن و فرآیندهای فکری را بهبود می‌بخشد.

حل بهتر مسائل: توانایی حل خلاقانه مشکلات و تفکر انتقادی یک مهارت بسیار ارزشمند است و حل چیستان و معماها باعث تقویت این مهارت می‌شوند.

افزایش ضریب هوشی: چیستان‌ها حافظه و استدلال کلی ما را بهبود می‌دهند و به همین دلیل است که به افزایش IQ (ضریب هوشی) ما کمک می‌کنند. بزرگسالان با اختصاص ۲۵ دقیقه در روز به حل چیستان و معماهای فکری، ضریب هوشی خود را تا چهار امتیاز می‌توانند افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: چیستان | اون چه پرنده‌ایه که اگه بیوه بشه کچل میشه؟؟

تاخیر در زوال عقل و آلزایمر: حتی اگر به افزایش ضریب هوشی خود اهمیتی نمیدهید، فعال نگه داشتن مغز با حل معما و چیستان می‌تواند به تاخیر در بروز علائم زوال عقل و بیماری آلزایمر کمک کند.فعال نگه داشتن ذهن از طریق حل معما و چیستان و سایر فعالیت‌های حل مسئله می‌تواند میزان آسیب سلول های مغزی را که در بیماران آلزایمر اتفاق می افتد را کاهش دهد. همچنین از رشد سلول‌های عصبی جدید حمایت کرده و ارتباطات بین آنها را تقویت می‌کند. هر چه زودتر شروع به اضافه کردن حل چیستان و معما به بخشی از زندگی خود کنید، بهتر است.

بهبود خلق و خو: یکی دیگر از مزایای حل چیستان و معما این است که تولید دوپامین را در مغز ما افزایش می‌دهد. دوپامین یک انتقال‌دهنده عصبی است که خلق و خو و احساس خوش‌بینی را تنظیم می کند. همچنین بر حافظه، تمرکز و انگیزه تأثیر می‌گذارد.

کاهش سطح استرس: همان زمان که معماه ما را به چالش می‌کشند، به ما در کسب آرامش نیز کمک می‌کنند. مغز ما همچنین هنگام حل معماها از حالت “بتا” یا بیداری به حالت “آلفا” می رود. حالت آلفا شبیه حالتی است که در هنگام خواب در آن هستیم. این تغییر در آگاهی فواید بسیاری دارد، از جمله رفع استرس.

بهره‌وری بیشتر: وقتی شادتر هستیم و استرس کمتری داریم، تمرکز کردن برایمان آسان‌تر می‌شود. هنگامی که تمرکز ما بهبود می یابد، بهره وری ما به طور طبیعی سر به فلک می کشد. با حل چیستان به راحتی می‌توانید بازده خود را در انجام کارها افزایش دهید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معما و هوش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا