ترک‌های استانبول از کجا لباس می‌خرند؛ پیشنهاد خرید در تور استانبول


ترک‌های استانبول از کجا لباس می‌خرند؛ پیشنهاد خرید در تور استانبول

خرید کردن علت اصلی سفر به استانبول، این شهر توریستی ترکیه است؛ اما در پروسه خرید دغدغه بیشتر افراد یافتن مراکز خرید معتبر در این شهر است که بتوانند کالاهای برند و باکیفیت را با قیمت خوب...

خرید کردن علت اصلی سفر به استانبول، این شهر توریستی ترکیه است؛ اما در پروسه خرید دغدغه بیشتر افراد یافتن مراکز خرید معتبر در این شهر است که بتوانند کالاهای برند و باکیفیت را با قیمت خوب خریداری کنند. اگر می‌خواهید با تور مسافرتی ترکیه به این شهر سفر کنید و به دنبال مراکز خرید معتبر هستید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را دنبال کنید تا اگر با تور استانبول به این شهر سفر کردید بدون اتلاف وقت به سراغ آن‌ها بروید و ببینید ترک‌های استانبول از کجا خرید می‌کنند.

بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید استانبول

در این بخش بهترین مراکز خرید استانبول را معرفی می‌کنیم تا اگر با تور ترکیه نوروز به این شهر سفر کردید خرید باکیفیت و مقرون به صرفه‌ای داشته باشید. با یک نگاه به لیست زیر در تور مسافرتی ترکیه اورجینال خرید کنید:

  • مرکز خرید کانیون

  • مرکز خرید ایستینیه پارک

  • مرکز خرید مال آف استانبول

  • مرکز خرید وادی استانبول

  • مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

مرکز خرید کانیون؛ تجربه خرید در فضای باز

کانیون یکی از برترین مراکز خرید استانبول است که پیشنهاد می‌کنیم اگر با تور استانبول به این شهر سفر کردید، حتما سری به آن بزنید. این مرکز خرید روباز، فضای جالب و خوبی برای خرید داشته و دارای سالن‌های تئاتر در کنار غرفه‌های خرید است. در این مرکز خرید می‌توانید نمایندگی برندهای مطرح مانند تامی هلیگر، تیلور و ماوری را بیابید و خرید کنید. علاوه بر فروشگاه‌های تجاری در این مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، رستوران و کافه‌های خوب نیز وجود دارد که برای تفریح و پاساژگردی گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. در تور مسافرتی ترکیه حتما سری به کانیون بزنید.

  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

  • آدرس: لونت، بیوک دره کادسی، شیشلی

مرکز خرید ایستینیه پارک؛ گران‌ترین و لوکس‌ترین مرکز خرید استانبول

ترک‌های استانبول از کجا لباس می‌خرند؛ پیشنهاد خرید در تور استانبول

دومین مرکز خرید محبوب و معتبر نزد ترک‌های استانبول که کالاهای باکیفیت و برند را می‌فروشد، مرکز خرید ایستینیه پارک است. این مرکز خرید در ساختمانی 4 طبقه با نمای شیشه‌ای قرار گرفته و بیش از 300 فروشگاه در آن وجود دارد. برندهای معروفی مانند آرمانی، دیور، شنل و زارا در این مرکز خرید شعبه دارد که در کنار آن‌ها شعبه‌های برندهای معروف ترکی را نیز می‌توانید مشاهده کنید. از دیگر بخش‌های این مرکز خرید، آکواریوم زیباییست که بیش از 10 هزار گونه مختلف آبزی در آن وجود دارد. بخشی از فروشگاه‌های این مرکز خرید روباز و بخشی دیگر سرپوشیده هستند. جالب است بدانید این مرکز در پایان هر فصل تخفیفات خوبی روی اجناس خود اعمال می‌کنند.

  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

  • آدرس: ساریر، خیابان کادسی، محله پینار

مرکز خرید مال آف استانبول؛ دارنده بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده ترکیه

مال آف استانبول از دیگر مراکز مدرن برای خرید در استانبول است که معروف‌ترین برندهای دنیا در آن شعبه دارند. در طبقه اول این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی و محصولات بانوان را پیدا کنید و با قیمت مناسب بخرید. جالب است بدانید برند ویکتوریا سکرت در این مرکز خرید شعبه دارد. به همین ترتیب طبقه دوم این مرکز مربوط به اجناس آقایان و طبقه سوم مربوط به رستوران و فست فودی‌های معروف است. از دیگر امکانات خاص این مرکز خرید می‌توان به بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده ترکیه،؛ 16 سالن سینمایی مجهز، سالن بولینگ، پیست اسکی روی یخ و... اشاره کرد.

  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

  • آدرس: منطقه باشک شهیر، ایکیتلی، محله ضیا گوکالپ، خیابان سلیمان دمیرل

مرکز خرید وادی استانبول؛ مرکز خرید تمام عیار با چشم‌اندازی دلنشین

این مرکز خرید، به عنوان جدیدترین، بزرگ‌ترین و زیباترین مرکز خرید استانبول شناخته می‌شود. جالب است بدانید موقعیت مکانی این پاساژ که در جوار جنگل بلگراد قرار گرفته است، چشم‌اندازی زیبا در این مجموعه ایجاد کرده که از تماشای آن سیر نمی‌شوید. در این مرکز خرید برندهای معروفی مانند پنتی، دسا، منگو، ماوی، برشکا، زارا و... شعبه دارند. از پاساژگردی در این مرکز خرید، فودکورت با غذاهای معروف ترکی، فروشگاه‌های مختلف و خرید از برندهای معروف نصیب شما می‌شود. این مجموعه دارای هشت برج لوکس و امکاناتی مانند سالن بدن‌سازی، استخر، زمین بازی و... است.

  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

  • آدرس: ساریر، محله ماسلاک، محله‌ی آیازآقا، خیابان کمربورگاز

مرکز خرید اوت لت کاله استانبول؛ مرکزی برای خرید از انواع برندهای معروف ترکیه

ترک‌های استانبول از کجا لباس می‌خرند؛ پیشنهاد خرید در تور استانبول

اگر هدف شما خرید لباس و انواع پوشاک است، می‌توانید با اطمینان خاطر به این مرکز خرید بروید و از برندهای معروف ترکیه خرید کنید. در این مرکز می‌توانید از 120 فروشگاه مختلف دیدن کنید و در کنار این فروشگاه‌ها از سینما، مراکز تفریحی و شهربازی آن لذت ببرید. لازم است بدانید این مرکز از فرودگاه آتاتورک قدیم فاصله کمی دارد.

  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

  • آدرس: محله پندیک، منطقه‌ ینی‌شهیر، بلوار پیپاشا

پاساژگردی و خرید با رزرو تور استانبول نوروز از لحظه آخر

اگر به پاساژگردی و خرید از استانبول علاقه‌مند هستید و دوست دارید از مراکز خرید معروف این شهر کالاهای برند و باکیفیت بخرید، می‌توانید با تور استانبول سفر کنید که مقرون به صرفه است و این فرصت را به شما می‌دهد تا با سفری ارزان، بیشتر بودجه خود را به خرید اختصاص دهید. برای مشاهده قیمت تور ترکیه نوروز به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید و لیستی از تور مسافرتی ترکیه نوروز 1403 را از آژانس‌های گردشگری معتبر مشاهده کنید و پس از مقایسه قیمت و امکانات تور، بهترین آن را به صورت آنلاین رزرو نمایید.


ترک‌های استانبول از کجا لباس می‌خرند؛ پیشنهاد خرید در تور استانبول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا