در دربی چه کسی برای استقلال پنالتی می‌زند؟


در دربی چه کسی برای استقلال پنالتی می‌زند؟

استقلال در اولین پنالتی که در غیاب آرتور کوین یامگا به دست آورد، این ضربه را از دست داد و از دست دادن این ضربه به قیمت از دست دادن یک جام تمام شد!

در دربی چه کسی برای استقلال پنالتی می‌زند؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ در مصاف استقلال – مس آبی‌ها در همان دقایق ابتدایی صاحب ضربه پنالتی شدند که صالح حردانی پشت ضربه ایستاد و ضربه او توسط حامد لک مهار شد. هدر دادن این ضربه به ضرر تیم استقلال تمام شد و در نهایت آبی‌ها دو بر صفر شکست خوردند. محرم نوید کیا، سرمربی تیم مس گفت اگر ضربه پنالتی استقلال گل می‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد.

حال سوال مهم این است اگر استقلال در بازی‌های آتی به خصوص دربی ضربه پنالتی به دست بیاورد چه کسی پشت ضربه خواهد ایستاد؟

بعد از مصدومیت آرتور کوین یامگا در بازی‌های دوستانه مهرداد محمدی پشت ضربه پنالتی ایستاد و او دو ضربه پنالتی در بازی‌های دوستانه را تبدیل به گل کرد. اما مشکل اینجا بود که در بازی با مس مهرداد محمدی در ترکیب تیم استقلال به میدان نیامده بود و در ادامه به عنوان بازیکن ذخیره وارد ترکیب تیم شد.

بعد از اینکه داور به سود استقلال پنالتی اعلام کرد، ابتدا جلال الدین ماشاریپوف توپ را در دست گرفت اما به نظر کادر فنی مخالف این اتفاق بود، به این خاطر که جلال در جام ملت‌ها ضربه پنالتی برای تیم ملی ازبکستان از دست داد.

استقلال باید خیلی زود پنالتی زن اول تیم را مشخص کند، چون بازی‌های لیگ بعد از جام حذفی به سرعت پیگیری می‌شود و فشردگی بازی‌ها هم در نوع خود جالب توجه است و استقلال ممکن است به سرعت صاحب ضربه پنالتی جدید شود. از جمله دیدار با پرسپولیس. استقلال در بازی رفت با پرسپولیس هم صاحب ضربه پنالتی شد که این پنالتی را یامگا تبدیل به گل کرد./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم