تازه ترین خبر از سلامت منوچهر والی‌ زاده


تازه ترین خبر از سلامت منوچهر والی‌ زاده

به گزارش رکنا، منوچهر والی زاده ، دوبلور پیشکسوت به علت عارضه تنفسی در بیمارستان بستری شده است و تحت مراقبت‌های پزشکان قرار دارد. فرشید شکیبا، مدیر واحد دوبلاژ سیما ضمن تشریح وضعیت این...

به گزارش رکنا، منوچهر والی زاده ، دوبلور پیشکسوت به علت عارضه تنفسی در بیمارستان بستری شده است و تحت مراقبت‌های پزشکان قرار دارد.

فرشید شکیبا، مدیر واحد دوبلاژ سیما ضمن تشریح وضعیت این دوبلور پیشکسوت بیان کرد: با هماهنگی رئیس مرکز بهداشت صداوسیما گروهی به منزل آقای والی‌زاده اعزام شدند و پس از بررسی و معاینه ایشان را به بیمارستان منتقل کردند که تحت مراقبت قرار بگیرند. ایشان سابقه بیماری نداشتند و در حال حاضر شرایط و وضعیت عمومی جسمی شان خوب است اما به دلیل مشکلات تنفسی باید تحت مراقبت باشند.

به گفته مدیر واحد دوبلاژ سیما، منوچهر والی‌زاده که در طول این مدت برای آثار نوروزی با واحد دوبلاژ همکاری داشته است، هفته پیش نیز برای دوبله یکی از فیلم‌های نوروزی قرار بود به واحد دوبلاژ برود، اما به دلیل مشکل تنفسی این اتفاق نیفتاد.

شکیبا تاکید کرد که منوچهر والی‌زاده، یک الی دو روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

والی‌زاده اخیرا در مراسم تشیع و خاکسپاری زنده‌یاد پرویز ربیعی حاضر شده بود و در گفت‌و‌گویی گفته بود: تقریباً همه همکاران قدیمی‌مان در مراسم استاد ربیعی حضور داشتند و ایشان را بدرقه کردند. با وجود هوای سرد، من خودم واقعاً شرایط مناسبی نداشتم، اما نمی‌توانستم هم نروم. ما سال‌ها در کنار هم بودیم، در کنار هم خندیدیم، بی‌پول بودیم، با پول بودیم. هرچه که بودیم با هم بودیم و استاد ربیعی از دوستان قدیمی‌ام بود روحشان شاد.

منوچهر والی‌زاده در بخشی از صحبت هایش گفته بود: وقتی با این سن و سال مان محبت‌های شما را می‌بینیم، عمرمان دوچندان می‌شود که هنوز ما را از یاد نبرده‌اید و همیشه به یاد ما هستید. به کار ما احترام می‌گذارید و برایتان مهم است. کار‌های ما را گزارش می‌کنید و احوالپرس مان هستید و ما به همین محبت‌ها دلگرمیم.

وضعیت منوچهر والی‌زاده پس از بستری

همسر منوچهر والی‌زاده که 14 اسفند ماه امسال در بیمارستان بستری شد، بیان کرد که پزشکان منتظر جواب آزمایش‌ها هستند و اگر مشکلی نباشد، می‌تواند طی یکی، دو روز آینده مرخص شود.

میترا کیانی، همسر منوچهر والی‌زاده درباره وضعیت این دوبلور پیشکسوت که از شب ۱۴ اسفند در بیمارستان بستری شده است، بیان کرد: منوچهر والی‌زاده از روزی که برای تشییع پیکر پرویز ربیعی رفته بود، مبتلا به سرماخوردگی شد که تا چند روز پیش ادامه پیدا کرد و بعد از آن دچار افت فشار و کمبود اکسیژن هم شد.

او اضافه کرد: در این مدت چند باری هم برایش دکتر آوردیم تا در منزل او را معاینه کند اما شب گذشته دکتر تشخیص داد که باید بستری شود.

همسر این دوبلور و صداپیشه مطرح یادآور شد: والی‌زاده در حال حاضر در بخش آی‌ سی‌ یوی بیمارستان لاله بستری است و از او آزمایش‌هایی گرفته شده است. پزشکان گفته‌اند اگر مشکل خاصی نباشد، می‌تواند طی یکی، دو روز آینده مرخص شود و فعلا منتظر جواب آزمایش‌ها هستند.


تازه ترین خبر از سلامت منوچهر والی‌ زاده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی