پدر بعد از قتل پسرش خود را تسلیم کرد


پدر بعد از قتل پسرش خود را تسلیم کرد

مرد میانسال که در اقدامی جنون‌آمیز پسر جوانش را کشته بود ساعتی پس از قتل به کلانتری رفت و خود را تسلیم کرد.

به گزارش مشرق، ساعت ۶ عصر ۱۴ اسفند مرد میانسالی به کلانتری ۱۱۳ بازار رفت و مدعی شد که پسرش را به قتل رسانده است.

به‌دنبال اظهارات مرد ۶۰ ساله موضوع به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد و تیم جنایی راهی محل شدند. در اتاق پذیرایی طبقه اول خانه‌ای در محدوده مولوی آنها با جسد پسر ۳۷ ساله مواجه شدند که با ۱۴ ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

پدرمقتول در تحقیقات اولیه گفت: پسرم بیکار و نااهل بود او نه تنها خرج روزانه‌اش را از ما می‌گرفت بلکه از همه دوستان و آشنایان هم پول قرض گرفته و نزول کرده بود اما قرض‌هایش را پس نمی‌داد و از من می‌خواست که بدهی‌اش را تسویه کنم. شب حادثه هم سر همین موارد دعوا راه انداخت و ناگهان در اتاق را شکست. روز حادثه دخترم از ترس برادرش از محل کار به خانه نیامد.

با همسرم داخل خانه بودیم که دعوا شروع شد و ناگهان پسرم از آشپزخانه چاقویی برداشت و ما را تهدید به قتل کرد. همسرم ترسید و فرار کرد اما من با او درگیر شدم پسرم مرا با چاقو زد درنهایت چاقو را از دستش گرفتم و از شدت عصبانیت به او ضربه زدم. قصدم کشتن او نبود اما به خودم که آمدم دیدم پسرم خونین روی زمین افتاده است.

عذاب وجدان و پشیمانی باعث شد که لحظاتی بعد از قتل به کلانتری بروم و خودم را معرفی کنم.

با اعتراف وی همسرش نیز که در خانه حضور داشت اظهارات او را تأیید کرد. از آنجایی‌که متهم مجروح شده بود، به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت به بیمارستان منتقل شد تا تحت درمان قرار بگیرد و بررسی‌ها ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نمونه سوالات علوم اول دبستان همه فصلها