قاتل خانه وحشت در یک قدمی چوبه دار


قاتل خانه وحشت در یک قدمی چوبه دار

حکم قصاص قاتل خانه وحشت در حالی تأیید شد که مدتی قبل نیز حکم اعدام او به خاطر تجاوز به سه زن جوان تأیید شده بود.

به گزارش مشرق، اسرار شوم این خانه وحشت در جنوب تهران، پانزدهم آذر ۱۴۰۰، در حالی برملا شد که مأموران پلیس برای دستگیری یک مالخر به این خانه رفته بودند. اما وقتی مأموران پس از هماهنگی‌های قضایی وارد خانه شدند ناگهان دو دختر جوان را در وضعیتی نامناسب و جسد یک زن را داخل کیسه‌های پلاستیکی در خانه متهم پیدا کردند. در ادامه دخترها مدعی شدند یکی از آنها از سه سال قبل‌ و دیگری از هشت ماه قبل‌ در آنجا زندانی بوده‌اند.

با دستگیری صاحبخانه به نام سعید ۳۳ ساله معلوم شد که وی فردی خلافکار است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را در حوالی ترمینال‌ها یا راه‌آهن فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشانده و ‌با همدستی خواهرش آنها را زندانی کرده و مورد سوء‌استفاده قرار می‌داده است. جسد کشف شده نیز متعلق به زنی بوده که قصد فرار از خانه سعید را داشته اما او را با همدستی خواهرش به قتل رسانده بود.

بدین ترتیب متهم و خواهرش با تکمیل تحقیقات در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند و سعید به اتهام تجاوز و آزار و اذیت سه دختر و زن، به اعدام محکوم شد.

از سویی با صدور کیفرخواست در رابطه با قتل زن جوان نیز، پرونده به دادگاه کیفری یک تهران ارجاع شد و قضات با توجه به مستندات پرونده سعید را به قصاص و خواهرش را به ۱۰ سال حبس به اتهام معاونت در قتل محکوم کردند.

مسعود افرازه، وکیل شاکی‌های پرونده به خبرنگار «ایران» گفت: قضات شعبه ۴۸ دیوان‌عالی کشور، حکم قصاص سعید و ۱۰ سال حبس برای خواهرش به اتهام معاونت در قتل عمدی را تأیید کردند و پرونده بزودی برای اجرای حکم به دادسرای جنایی تهران فرستاده خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟