نمایشگاه بهاره در تهران از امروز شروع شد


 نمایشگاه بهاره در تهران از امروز شروع شد

جشنواره و نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت ماه رمضان در تهران از امروز ۱۵ اسفند ماه کار خود را آغاز و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام ستاد خبری نمایشگاه بهاره، نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در شش نقطه تهران با حمایت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تهران و مشارکت جامعه صنفی پایتخت برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف تامین کالای مورد نیاز خانواده‌های تهرانی و با هدف کمک به حفظ توان خرید اقشار کم بضاعت و جبران بخشی از افزایش قیمت‌ها برگزار می‌شود.

همچنین در نمایشگاه بهاره و ضیافت مبارک رمضان تهران، اقلامی چون انواع پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم خانگی کوچک و لوازم آشپزخانه و همچنین انواع محصولات خوراکی و مواد غذایی از جمله کالاهای اساسی مانند برنج، روغن، قند و شکر، گوشت و مرغ تنظیم بازاری عرضه خواهد شد.

بنابراین گزارش، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، نمایشگاه و جشنواره بهاره در پنج نقطه پایتخت از ۱۵ اسفند کار خود را آغاز و تا ۲۵ اسفندماه به کار خود ادامه خواهد داد و ساعت کار نمایشگاه از ۱۰ صبح تا ۲۱ است و با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ساعت کار نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۲ خواهد بود.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران، نمایشگاه‌های بهاره تهران در منطقه پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، مصلی امام خمینی(ره)، سالن مجموعه حجاب، بوستان ولایت و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در تهران برگزار می‌شود.

همچنین بنا بر اعلام ستاد خبری نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان، عرضه کالا در شش مجموعه اعلام شده تحت نظارت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی قرار دارد و اقلام با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شوند. اما نمایشگاه‌های دیگری که ممکن است در سطح شهر تهران برگزار شود، مورد تایید نبوده و مجموعه‌های صنفی تهران بر کیفیت و قیمت آنها نظارت ندارند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه نمایشگاه نیز فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند با حضور مقامات دولتی و صنفی برگزار خواهد شد.

منبع : ایسنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش کره شمالی به گزارش حقوق بشر آمریکا/ یک دسیسه سیاسی بود