پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس: اوسمار تیم را قهرمان می کند


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس: اوسمار تیم را قهرمان می کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اورونوف و عبدالکریم حسن در روند مثبت سرخ‌پوشان تاثیر مهمی دارند، گفت: پرسپولیس با ادامه این روند و بهره‌بردن از تفکرات اوسمار، می‌تواند به قهرمانی برسد.

محمد برزگر، در خصوص بُرد پرسپولیس مقابل تیم نفت‌وگاز گچساران در جام‌حذفی، اظهار داشت:‌ با احترامی که برای تیم نفت‌وگاز گچساران قائل هستم ولی به‌نظرم این یک بازی تدارکاتی برای پرسپولیس بود که بتواند خودش را برای دیدار با فولاد خوزستان آماده کند. در این بازی، تاکتیک‌های مد نظر اوسمار در زمین اجرا شد و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. قطعا ما پیشکسوتان و هواداران از این تیم قهرمانی می‌خواهیم و امیدوارم آخر فصل این اتفاق رخ دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس: اوسمار تیم را قهرمان می کند

وی در مورد نقاط قوت پرسپولیس، گفت: سرمربی برزیلی در این بازی از بازیکنان جدید استفاده کرد. شاهد بودیم عبدالکریم‌حسن به‌عنوان مدافع جناح چپ، از کیفیت خوبی برخوردار است و می‌تواند به تیم کمک کند. خوشبختانه تیم به هارمونی خوبی رسیده و بازیکنان یکدیگر را در زمین به راحتی پیدا می‌کنند. همانطور که آلکس فرگوسن می‌گوید، اگر بازیکنان تیمی بتوانند در مصاف‌های مستقیم، نفرات حریف را از پیش‌رو بردارند و تکنیک لازم را داشته باشند، آن تیم موفق می‌شود. اکنون پرسپولیس بازیکنانی دارد که با تکنیک هستند و موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد اوسمار ویرا، عنوان کرد: در بازی اول نیم فصل دوم مقابل آلومینویم می‌توانستیم از شکست فرار کنیم که متاسفانه نشد. بعد از بازی هم گفتم باید به این تیم اعتماد کرد و در حال‌حاضر خداراشکر می‌کنم که روند خوبی داریم و می‌توانیم به صدر جدول برگردیم. در دو بازی قبل دیدیم که تیم برای هر دقیقه‌اش، برنامه دارد و شک نکنید امسال پرسپولیس با اوسمار می‌تواند به قهرمانی برسد.

برزگر در خصوص بازگشت وحید امیری بعد از دوری طولانی مدت، گفت: وحید امیری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم است، با اینکه سن او بالا رفته ولی تاثیرگذاری خودش را دارد. امیدوارم به روزهای اوج خودش برگردد و بتواند به تیم کمک کند.

وی ادامه داد: خوشحالم که مدیریت توانست «اورونوف» را جذب کند. در بازی دیدیم او تکنیکی بالایی دارد و می‌تواند مدافعین تیم حریف را آزار دهد. خوشبختانه او در اختیار تیم است و می‌تواند دستورات کادرفنی را در داخل زمین اجرا کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی بعدی تیم برابر فولاد خوزستان، خاطرنشان کرد: فولاد امسال شرایط خوبی ندارد و قطعا در این بازی می‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد. امیدوارم بازیکنان، تیم فولاد را دست کم نگیرند و با قدرت وارد زمین شوند و به سه امتیاز برسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان