پیشنهاد وزیر تندرو رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح


پیشنهاد وزیر تندرو رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) در ادامه گزافه گویی‌های خود، مدعی شد که تنها پاسخ اسرائیل برای آزادی اسرا، باید فشار نظامی و حمله به شهر رفح باشد.

پیشنهاد وزیر تندرو رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسموتریچ ادعا کرد که فشار نظامی تنها راه مقابله اسرائیل برای نابودی جنبش حماس و آزاد کردن اسرای این رژیم است.

این وزیر صهیونیست افراطی با انتقاد از سفر «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا، گفت که گانتس در این باره به صورت مستقل تصمیم گرفته است و با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، هماهنگ نبوده است.

اسموتریچ روز گذشته نیز با انتقاد از دعوت آمریکا از بنی گانتس برای سفر به واشنگتن برای رایزنی درباره مذاکرات اخیر با حماس، گفت: گانتس، ضعیف‌ترین شخص در کابینه نتانیاهو است و آمریکا تلاش می‌کند کابینه و جبهه داخلی اسرائیل را دچار دودستگی کند.

اسموتریچ افزود: گانتس، در خدمت منافع دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکاست و طرح آن کشور برای برپایی کشور فلسطین را ترویج می‌دهد.

در حالی که تلاش کشور‌های میانجی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات برای توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه ادامه دارد، نتانیاهو به تازگی اعلام کرده است که طی روز‌های آتی حملات گسترده‌ای به رفح انجام خواهد داد؛ حملاتی که با چراغ سبز دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا صورت می‌گیرد.

شهر رفح بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده و آوارگان در این منطقه با کمبود شدید آب آشامیدنی، مواد غذایی و امکانات حداقلی برای زندگی مواجه هستند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی با محاصره شدید نوار غزه، از ورود کمک‌های بشردوستانه بین المللی به این منطقه جلوگیری می‌کند. / فلسطین الیوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!