راستینه: مردم از جریان‌های سیاسی سنتی عبور کردند


راستینه: مردم از جریان‌های سیاسی سنتی عبور کردند

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت که رویکرد مردم در انتخابات نشان دهنده عبور آنها و جریان‌های سیاسی سنتی است چون آنها به سمت کاندیداهایی رفتند که گرایش‌های سیاسی سنتی نداشته و سوابق‌شان حکایت از ارتباط با توده‌های مردمی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، احمد راستینه در تحلیلی از آرای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت‌: رویکرد مردم در سراسر کشور عبور از جریان‌های سیاسی سنتی است مردم به سمت کاندیداهایی رفته‌اند که معمولا گرایش سیاسی سنتی ندارند و سوابق‌شان نشان‌دهنده ارتباط آنها با توده‌های مردمی است.

وی با اشاره به نتایج انتخابات در تهران گفت: نتایج انتخابات تهران این حرکت و نگرش را نشان می‌دهد لذا باید برای مدیریت آینده مجلس شورای اسلامی فکری کرد. دیگر مدیریت آینده مجلس نمی‌تواند شیوه سنتی و گذشته را داشته و نیازمند مدیریتی تحول‌خواه با نگاه دقیق به مسائل و مشکلات جامعه و داشتن اولویت برای حل مسائل جامعه است.

منتخب مجلس دوازدهم گفت: نیازمند نگاه مدیریتی دقیق در نظام‌مند کردن سازوکارهای نظارتی مجلس شورای اسلامی برای تحقق خواسته‌ها و مطالبات واقعی مردم و اصلاح ساختارهای اقتصادی هستیم انتخابات نشان داد مردم دنبال راهی نو، نگاه تحولی و حرکت به سمت اصلاح نظام مدیریتی مجلس هستند. باید مجلس دوازدهم پیام انتخابات را به درستی درک کرده باشد.

راستینه با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در برخی حوزه‌ انتخابیه گفت: کاندیداها در دور دوم انتخابات به خصوص در حوزه انتخابیه تهران باید ارتباط بیشتری با توده‌های مردمی برقرار کرده و پیام انتخابات را به مردم منتقل کند و مردم را در مشارکت به خدمت بگیرد.

وی در پایان گفت: آنچه در تهران دیده می‌شود آن است که مردم به طور جدی در انتخابات مشارکت ندارند نیاز است که کاندیداها در دور دوم به بدنه و توده‌های مردم نزدیک شده و با برگزاری جلسات تبیینی پیام انتخابات را به درستی منتقل کرده و ظرفیت‌های نخبگانی برای جهاد تبیین را به خدمت بگیرند.

منبع : ایسنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیکر 4 شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ تحویل پزشکی قانونی شد