ورود اینفلوئنسرهای چینی به خراسان رضوی


ورود اینفلوئنسرهای چینی به خراسان رضوی

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از ورود ۱۱ اینفلوئنسر چینی به خراسان رضوی خبر داد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از ورود ۱۱ اینفلوئنسر چینی به خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش «دنیای سفر»، سیدجواد موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: اینفلوئنسرهای چینی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری خراسان رضوی با محوریت مسیر جاده ابریشم، کاروانسراهای ثبت جهانی و حرم مطهر رضوی به استان وارد شده اند.

وی با اشاره به استقبال مدیران شهرستان نیشابور از این گروه چینی اضافه کرد: اینفلوئنسرها در شهرستان نیشابور از مجموعه تاریخی و فرهنگی عطار، خیام، شادیاخ و کاروانسرای عباسی بازدید می کنند و پس از صرف نهار در هتل بوتیک دژ به سمت مشهد ادامه مسیر می دهند.

موسوی یادآور شد: فعالان برتر فضای مجازی و اینفلوئنسرهای چینی در پروژه «ایران سلام»، همزمان با عید بهاره چینی به مدت چهار روز ( ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه) از مسیر جاده ابریشم در خراسان رضوی بازدید دارند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، وی ادامه داد: بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان های داورزن ، سبزوار، نیشابور، مشهد و طرقبه شاندیز از اولویت های بازدید این گروه اینفلوئنسر چینی است.

خراسان رضوی با دارا بودن جاذبه های متعدد گردشگری از جمله تعداد ۲۰۴۲ اثر تاریخی، طبیعی و معنوی ثبت شده در فهرست آثار ملی و ۸ اثر ثبت شده در فهرست یونسکو، سالانه میزبان بیش از ۳۰ میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟