هشدار به آمریکا و انگلیس: حملات دردناک‌تری در راه است


هشدار به آمریکا و انگلیس: حملات دردناک‌تری در راه است

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن سرلشکر محمد ناصر العاطفی امروز سه‌شنبه به آمریکا و انگلیس درباره غافلگیری‌های جدید و «دردناک‌تر» در نبرد دریایی هشدار داد.

وزیر دفاع یمن ساعاتی پس از بیانیه نیروهای مسلح کشورش در خصوص هدف قرار دادن یک کشتی اسرائیلی بنام MSC SKY در خلیج عدن (دریای عربی) با موشک‌های ضدکشتی پیام هشدار شدیداللحنی برای آمریکا و انگلیس ارسال کرد. به نوشته وبگاه شبکه المیادین، وی تصریح کرد: «مرحله بعد برای تحولات گسترده باز است و نیروهای مسلح یمن کارت‌های زیادی دارند که هنوز از آنها استفاده نکرده‌اند». وزیر دفاع یمن افزود: «به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هشدار می‌دهیم که آنچه در راه است دردناک‌تر و فراتر از همه انتظارات در رویارویی‌های دریایی خواهد بود».

سرلشکر العاطفی پیشتر نیز گفته بود که آمریکا و متحدانش باید معادله جدیدی که امنیت، ثبات و حاکمیت کشورها بر آب‌های سرزمینی خود و فلات قاره را تامین می‌کند، بپذیرند و بدانند که دوره تسلط آنها بر دریاها گذشته است.وی افزود که تا زمانی‌ که جنگ غزه ادامه داشته باشد، حمله به کشتی‌های رژیم اسرائیل نیز ادامه خواهد یافت.آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی‌ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، حمله به مواضع نیروهای مسلح یمن را آغاز کردند تا از این راه محاصره دریایی علیه رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند، اقدامی تا به این لحظه هیچ ثمری نداشته و به تشدید تنش در دریای سرخ منجر شده است.

هشدار به آمریکا و انگلیس: حملات دردناک‌تری در راه است

نیروهای مسلح یمن روز گذشته از هدف قرار دادن «دقیق و مستقیم» کشتی صهیونیستی «MSC SKY» با استفاده از موشک‌های دریایی خبر داد و اعلام کرد که این حمله ساعاتی پس از انجام یک عملیات منحصربه فرد با استفاده از تعدادی موشک بالستیک و پهپاد به چند کشتی‌ جنگی آمریکایی در دریای سرخ صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!