گزارش اختتامیه جشنواره سرود دانش آموزی نغمه های انتظار


گزارش اختتامیه جشنواره سرود دانش آموزی نغمه های انتظار

به گزارش رکنا، دکتر رسول اسکندری معاونت امور مدارس سما استان تهران و دبیر جشنواره نغمه های انتظار با خیرمقدم به حضار و شرکت کنندگان در جشنواره ابراز داشتند بسیار خوشبختم که سومین رویداد...

به گزارش رکنا، دکتر رسول اسکندری معاونت امور مدارس سما استان تهران و دبیر جشنواره نغمه های انتظار با خیرمقدم به حضار و شرکت کنندگان در جشنواره ابراز داشتند بسیار خوشبختم که سومین رویداد مهدویت و امامت با عنوان جشنواره ملی سرود نغمه های انتظار به منظور آشنایی و پیوند هر چه بیشتر دانش آموزان مدارس سما کشور با مکتب مهدوی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام و المسلمین معتمدی معاون فرهنگی سازمان سما نیز با بیان اینکه مسئله‌ی انتظار هم جزء لاینفک مسئله‌ی مهدویت است، از آن کلیدواژه‌های اصلی فهم دین و حرکت اساسی و عمومی و اجتماعی امت اسلامی به سمت اهداف والای اسلام است؛ معاون فرهنگی سازمان سما افزودند روحیه معرفتی و حماسی مبتنی بر فرهنگ مهدویت به عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های فرهنگی باید در میان دانش آموزان تقویت شود.

سرود و موسیقی و نغمه‌های دینی و انقلابی در تقویت هویت ملی و دینی نسل جوان در انتقال بسیاری از فرهنگ‌ها، ارزش‌ها و هنجارهای دینی موثر است به همین ضرورت جشنواره ملی سرود نغمه های انتظار در سازمان سما و مدارس آن به عنوان یک اولویت باید در سال های آینده نیز برگزار گردد.

در پایان هیات داوران بر اساس مقاطع تحصیلی گروه های سرود را مورد سنجش قرار داده و تیم های سه گانه را معرفی نمودند.


گزارش اختتامیه جشنواره سرود دانش آموزی نغمه های انتظار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک