زمان تعطیلی مدارس برای عید 1403 اعلام شد !


زمان تعطیلی مدارس برای عید 1403 اعلام شد !

تعطیلی مدارس برای نوروز 1403 از چه تاریخی شوع میشود ؟ مدارس برای تعطیلات نوروز 1403 ه تاریخی تعطیل میشود ؟ آیا مدارس تا آخر اسفند 1402 باز است ؟

زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۳

تعطیلی مدارس برای نوروز 1403 از چه تاریخی شوع میشود ؟ مدارس برای تعطیلات نوروز 1403 ه تاریخی تعطیل میشود ؟ آیا مدارس تا آخر اسفند 1402 باز است ؟ این سوالات مکرری است که والدین و دانش آموزان از مدیر و معاونین مدرسه میپرسند تا برای تعطبلات نوروزی خود برنامه ریزی داشته باشند .

اطلاع از زمان تعطیلی مدارس برای عید به منظور برنامه ریزی والدین برای سفر و یا برنامه ریزی دانش آموزان برای مطالعه دروس ضروری می باشد که در ادامه این مقاله به بررسی زمان تعطیلی مدارس برای عید 1403 در اواخر اسفند و فروردین ماه و تاریخ شروع تعطیلی عید پرداخته شده است.

زمان تعطیلی مدارس برای عید 1403 اعلام شد !

تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۳

تعطیلات عید نوروز یکی از تعطیلات رسمی ایران می باشد که در این زمان، آموزش و پرورش و سایر ادارات اقدام به تعطیلی می نمایند. زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۳​ از اواخر اسفند ماه آغاز می شود و تا 13 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

در سال گذشته آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای زمان دقیق تعطیلی مدارس را از 29 اسفند ماه اعلام نمود و تمامی مدارس کشور موظف به برگزاری فعالیت های آموزشی خود طبق زمان بندی و تقویم آموزش و پرورش تا 28 اسفند بودند.

مدارس در اسفند تاچه روزی باز هستند؟

طبق تقویم شمسی سال 1402 روزهای قبل از 29 اسفند مربوط به روزهای شنبه تا دوشنبه 26 تا28 اسفند ماه خواهد بود و قرار گرفتن این دو روز در بین روزهای تعطیل پنج شنبه وجمعه و سه شنبه شنبه 29 اسفند؛ عده ای از خانواده ها را بدلیل ترافیک روزهای قبل از عید و رفتن به مسافرت و درگیری خانه تکانی هایشان، دانش آموزان خود را از رفتن به مدرسه باز می دارند‌، باید دید که باتوجه به تعطیلات ضروری و برنامه ریزی نشده امسال که به دلیل آلودگی هوا و برودت هوا ایجاد شد و دانش آموزان حسابی از درس و مدرسه حضوری دور بودند باز هم چند روز قبل از عید مدارس تعطیل اعلام خواهد شد یا خیر؟ و مسئولان اداره آموزش و پرورش چند روز قبل از عید سال نو را تعطیل اعلام خواهند کرد؟

تاریخ چهارشنبه سوری ۱۴۰۲ روز سه شنبه، ۲۲ اسفند تاریخ دقیق چهارشنبه سوری در سال ۱۴۰۲ می باشد .

تعطیلات مدارس برای عید نوروز 1403 از چه روزی است ؟

زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۳ از تاریخ 27 اسفند میباشد که هنوز اطلاعیه دقیقی در این باره اعلام نشده . برای پیگیری از زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۳ این صفحه مجدد بروز خواهد شد .


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه