سپاسنامه مجمع جوانان ایران به امیر هاشملو اهدا شد


سپاسنامه مجمع جوانان ایران به امیر هاشملو اهدا شد

به گزارش رکنا؛ در این لوح سپاس آمده است: قدمت حکایت پزشکی در ایران در تاریخ نشانه خرد ورزی و تولید علم در این سرزمین است و گواهی است بر وجود استعدادهای درخشان و اندیشه های پرفروغی که در آسمان...

به گزارش رکنا؛ در این لوح سپاس آمده است: قدمت حکایت پزشکی در ایران در تاریخ نشانه خرد ورزی و تولید علم در این سرزمین است و گواهی است بر وجود استعدادهای درخشان و اندیشه های پرفروغی که در آسمان این مرز و بوم بروز کرده و خواهد کرد. ذکر و یادی است از خدمات بی منتها و فداکاری شما که همه عمر خود را مصروف تسکین آلام دردمندان و جلب رضای خداوند نموده وعلیرغم همه ناملایمات از هیچ کوشش و تلاشی در این مسیر دریغ نکرده اید. به پاس نگاه ارزشمند حضرتعالی در عرصه سلامت و ابداع اصلاح کادر چشم و ابرو به عنوان افتخاری برای کشور، این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد.

دکتر امیر هاشملو فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتی، مشاور کمیسیون سلامت مجمع ملی جوانان و از پزشکان مطرح ایران در حیطه زیبایی و پوست و مو است که بیشتر در زمینه کانتور و متناسب سازی چهره با تناسب طبیعی و ابداع کننده این متود زیبایی شناخته شده است.


سپاسنامه مجمع جوانان ایران به امیر هاشملو اهدا شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی