رهبر انقلاب: حضور مردم در انتخابات 11 اسفند یک جهاد بود


رهبر انقلاب در مراسم درختکاری گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات هم یک وظیفه اجتماعی و تمدنی و هم یک جهاد انجام را انجام دادند.

رهبر انقلاب: حضور مردم در انتخابات 11 اسفند یک جهاد بود

به گزارش راهبرد معاصر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه، 15 اسفندماه) پس از غرس سه نهال فرمودند: لازم می‌دانم به موضوع مهم انتخابات اشاره کنم و از ملت ایران به خاطر حضورشان پای صندوق‌های رای تشکر کنم.


ایشان افزودند: ملت ایران با این حضور هم یک وظیفه اجتماعی و تمدنی و هم یک جهاد انجام را انجام دادند چرا که در مقابل تبلیغات دشمنان بود. حدود یک سال تقریباً دشمنان ملت ایران، ایران اسلامی دشمنان جمهوری اسلامی از اطراف دنیا تلاش کردند که مردم را از انتخابات منصرف کنند و انتخابات را از رونق بیندازند.


رهبر انقلاب تاکید کردند: مردم با حضور خودشان پای صندوق‌ها در مواجهه با این حرکت دشمنان یک حرکت بزرگ و حماسه‌آمیزی را انجام دادند، بنابراین یک جهاد بود.


ایشان فرمودند: از دست اندرکاران انتخابات هم تشکر می‌کنیم از مسئولان برگزاری، مسئولان تبلیغات، مسئولان امنیت و از همه کسانی که به نحوی به برگزاری انتخابات کمک کردند.


رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز با اشاره به وقوع سیل در بخش‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان تاکید کردند: کمک‌ها و امدادهایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیر دولتی در حال انجام است، ادامه پیدا کند و کسانی هم که توانایی ورود به امداد و کمک را دارند، برای کمک‌رسانی وارد شوند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی