درگیری لفظی شدید رئیس ستاد ارتش صهیونیستی با وزرای کابینه


درگیری لفظی شدید رئیس ستاد ارتش صهیونیستی با وزرای کابینه

درپی ناکامی رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف خود در غزه، کابینه صهیونیستی و فرماندهان ارتش این رژیم درگیری لفظی داشتند.

درگیری لفظی شدید رئیس ستاد ارتش صهیونیستی با وزرای کابینه

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از درگیری لفظی تند بین هرزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش این رژیم و وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر صهیونیست‌ها خبر داد. این شبکه درباره این درگیری گفت که آن‌ها از دستاورد‌های ارتش انتقاد کردند و گفتند که حمله زمینی به نوار غزه خوب انجام نمی‌شود.

این شبکه صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: در جریان دیدار اخیر، درگیری شدیدی بین رئیس ستاد ارتش و وزرای دولت رخ داد. حتی هرزی هالیوی را به فریاد کشیدن برانگیخت. در اوج این درگیری، وزرا به شدت از دستاورد‌های ارتش اسرائیل انتقاد کردند و به رئیس ستاد ارتش گفتند که حمله نظامی به اندازه کافی خوب نبود و پیشرفت کّند است.

سپس این کانال افزود: در این هنگام رئیس ستاد هالیوی صدای خود را بلند کرد و خطاب به وزرا گفت به شما یادآوری می‌کنم که شما اصلاً این حمله را نمی‌خواستید، اگر ارتش اسرائیل و نهاد‌های امنیتی برای این کار فشار نمی‌آوردند. ما اصلاً در غزه عملیاتی نداشتیم.

این منبع صهیونیستی اعلام کرد: این جلسه پرتلاطم نشان دهنده تنش فزاینده بین سطوح سیاسی و نظامی در رژیم صهیونیستی است، در زمانی که رئیس ستاد ارتش و مقامات ارشد نظامی احساس می‌کنند که سیاسی بازی فقط به دنبال آن‌ها است. در حالی که وزرای کابینه می‌بینند که برخی از گزینه‌های تاکتیکی ارتش به اندازه کافی خوب نبود.

این اولین بار نیست که دیدار‌های رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و رده‌های سیاسی شاهد هیاهوی بزرگی است. در ژانویه گذشته نیز مشخص شد درگیری میان رئیس ستاد ارتش وزرایی که عملکرد ارتش این رژیم را خوب نمی‌دیدند، رخ داده است./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)