دوبلور لوک خوش شانس بستری شد/ بیماری منوچهر والی زاده چیست؟


دوبلور لوک خوش شانس بستری شد/ بیماری منوچهر والی زاده چیست؟

منوچهر والی زاده در بیمارستان بستری شد / بیماری منوچهر والی زاده چیست ؟

منوچهر والی زاده بستری شد

به گزارش دلگرم به نقل از ایسنا: دوبلور پیشکسوت به علت عارضه تنفسی امروز (۱۴ اسفند ماه) در بیمارستان بستری شده است و تحت مراقبت های پزشکان قرار دارد.

حال منوچهر والی زاده خوب است

فرشید شکیبا مدیر واحد دوبلاژ سیما در گفت و گویی ضمن تشریح وضعیت این دوبلور پیشکسوت بیان کرد: با هماهنگی رئیس مرکز بهداشت صداوسیما گروهی به منزل آقای والی‌زاده اعزام شدند و پس از بررسی و معاینه ایشان را به بیمارستان منتقل کردند که تحت مراقبت قرار بگیرند.
ایشان سابقه بیماری نداشتند و در حال حاضر شرایط و وضعیت عمومی جسمی شان خوب است اما به دلیل مشکلات تنفسی باید تحت مراقبت باشند.

بیماری منوچهر والی زاده چیست ؟

به گفته مدیر واحد دوبلاژ سیما، منوچهر والی زاده که در طول این مدت برای آثار نورزی با واحد دوبلاژ همکاری داشته، هفته پیش نیز برای دوبله یکی از فیلم های نوروزی قرار بود به واحد دوبلاژ برود اما به دلیل مشکل تنفسی این اتفاق نیفتاد.
شکیبا تاکید کرد که منوچهر والی زاده یک الی دوروز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

دوبلور لوک خوش شانس بستری شد/ بیماری منوچهر والی زاده چیست؟

منوچهر والی‌زاده با نام اصلی «منوچهر والی‌زادهٔ طهرانی» (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۱۹ تهران) مدیر دوبلاژ، دوبلور، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و گوینده رادیو استاو بیشتر به‌خاطر صداپیشگی به‌جای شخصیت کارتونی لوک خوش‌شانس و مایکل اسکافیلد در مجموعه تلویزیونی فرار از زندان همچنین بازیگران تام هنکس، جان تراولتا، تام کروز، نیکلاس کیج، جیسون استاتهام، جیم کری، رابرت واگنر و الویس پریسلی شناخته می‌شود. پیش از انقلاب نیز در در چند فیلم سینمایی از جمله «زفاف» نقش‌آفرینی کرده بود

از پیشکسوتان خوش صدای هنر دوبله ایران که به دلیل طراوت و آهنگ دلنشین صدایش اغلب به جای کاراکترهای جوان حرف می‌زند، به گفته وی در یکی از مصاحبه‌هایش به علت مداوم کارکردن در عرصه صدا و دوبله همچنان صدایش جوان مانده است. وی همچنین سابقه بازیگری و گویندگی رادیو را در پرونده کاری خود داراست.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی