همه اطلاعات نامزد‌ها در سامانه انتخاب ایران


همه اطلاعات نامزد‌ها در سامانه انتخاب ایران

دبیر ستاد انتخابات گفت: تعداد آرای منتخبین انتخابات مجلس در سامانه انتخاب ایران و آرای تمامی نامزد‌ها در سامانه شفافیت قرار می‌گیرد.

محسن اسلامی ، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره عملکرد سامانه انتخاب ایران در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: این سامانه براساس قانون انتخابات طراحی شده است.

وی اظهار کرد: در این دوره قانون‌گذار یک ستاد تبلیغات مجازی را مطرح کرد و در آنجا اشاره شد که نامزد‌ها یک تارنمای مجازی را در سامانه مشخصی که وزارت کشور اعلام می‌کند بارگذاری و معرفی کنند.

دبیر ستاد انتخابات ادامه داد: بر همین اساس سامانه انتخاب ایران طراحی شد و به این صورت است که هر نامزد باید پیوند تارنمای مجازی خود را به ما اعلام می‌کرد و این امر به‌عنوان یک سند رسمی برای تبلیغات ستاد مجازی گذاشته شده است.

همه اطلاعات نامزد‌ها در سامانه انتخاب ایران

سخنگوی ستاد انتخابات بیان کرد: سابقه‌ای که از نامزد‌ها در اختیار داشتیم را در سامانه انتخاب ایران قرار دادیم ضمنا با استفاده از موقعیت‌یاب، نزدیک‌ترین و خلوت‌ترین شعب را در آن قرار دادیم.

اسلامی گفت: منتخبین انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند آرای خود را در سامانه انتخاب ایران مشاهده کنند، اما آرای تمامی نامزد‌های انتخابات را در سامانه شفافیت که قبلا نام کاربری برایشان تعریف کردیم قرار می‌دهیم تا نامزد‌ها آرای خود را مشاهده کنند.

وی اظهار کرد: عملکرد سامانه انتخاب ایران خوب بوده و برخی پیامرسان‌ها در شعب اخذ رای از همین سامانه کسب اطلاع کردند همچنین خیلی از مردم برای اینکه به درستی بدانند مدرک تحصیلی نامزد‌های اننخابات و رزومه‌شان چیست از این سامانه استفاده کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر