آمادگی ایران و زیمبابوه برای تعمیق روابط در صنایع کوچک و متوسط


دنیای اقتصاد: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نشست با سفیر زیمبابوه در تهران بر آمادگی کشورمان برای تعمیق روابط اقتصادی با زیمبابوه با تاکید بر صنایع کوچک و متوسط تاکید کرد.

به گزارش سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران، فرشاد مقیمی در دیدار با برایت کوپمبا، سفیر زیمبابوه در تهران محورهای گسترش روابط اقتصادی و تجاری با این کشور را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

وی‌ با اشاره به توانمندی‌‌‌های صنعتی کشورمان‌ افزود: بیش از ۵۲هزار واحد صنعتی در مجموعه زیرساخت‌‌‌های تحت مدیریت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران در رشته فعالیت‌‌‌های مختلف صنعتی و تولیدی فعال است و ظرفیت بسیار مناسبی برای ارتقای روابط اقتصادی دو کشور به شمار می‌‌‌رود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران، اضافه کرد: آمادگی داریم تا زمینه بازدید هیات‌‌‌های تجاری کشور زیمبابوه از زیرساخت‌‌‌های صنعتی و واحدهای توانمند تولیدی ایران را با نگاه ویژه به ارتباط‌‌‌گیری کسب‌و‌کارهای دو کشور فراهم‌‌‌ سازیم. مقیمی آمادگی کشورمان را برای تامین اقلام کالایی مورد نیاز زیمبابوه اعلام کرد و گفت: زیمبابوه در حوزه ارائه خدمات فنی و مهندسی، نوسازی و بهسازی صنایع، تامین ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی و کشاورزی، عارضه‌‌‌یابی و امکان‌سنجی و‌... می‌تواند از توانمندی‌‌‌های ایران استفاده کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جزئیات ​تماس تلفنی پوتین با مخبر