رژیم صهیونیستی سفیر خود در سازمان ملل را به تل‌آویو فرا خواند


رژیم صهیونیستی سفیر خود در سازمان ملل را به تل‌آویو فرا خواند

رژیم صهیونیستی در اعتراض به عدم تایید ادعای دروغینش در مورد خشونت علیه زنان در روز ۷ اکتبر، دستور داد سفیر این رژیم به فلسطین اشغالی باز گردد.

رژیم صهیونیستی سفیر خود در سازمان ملل را به تل‌آویو فرا خواند

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی در صفحه خود در شبکه اینترنت اعلام کرد، یسرائیل کاتس وزیر خارجه امروز دوشنبه تاکید کرد به زودی گلعاد اردان سفیر اسرائیل در سازمان ملل فرا خوانده خواهد شد.

به گفته کاتس، این تصمیم در پی عدم تایید گزارش خشونت جنسی حماس علیه زنان در ۷ اکتبر توسط آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد گرفته شده است.

به اعتراف این رسانه عبری زبان، تل‌آویو از اینکه دبیر کل سازمان ملل متحد از اختیارات خود برای درخواست جهت برگزاری نشست شورای امنیت جهت بررسی این مسئله عصبانی است، از اینرو سفیر خود را برای مشورت به مرکز فرا خواندیم.

کاتس با حمله شدید اللحن به گوترش اعلام کرد: دبیر کل سازمان ملل باید حماس را یک سازمان تروریستی اعلام و کشور‌های حامی حماس را هم کشور‌های حامی تروریسم اعلام و آنروا را هم از غزه اخراج و در امر آزادی فوری اسرا به شکل جدی وارد عمل شود.

یسرائیل هیوم همچنین اعلام کرد، فراخوانی سفیر از سازمان ملل متحد امری غیر عادی و بی سابقه است که درتاریخ حضور رژیم صهیونیستی در این نهاد مسبوق به سابقه نبوده است.

گفتنی است، در حالی گزارشی نیم بند و ضعیف در رابطه با تایید ادعا‌های رژیم صهیونیستی در سازمان ملل منتشر شد که پیش از این ده‌ها گزارش در رابطه با تکذیب ادعا‌های تل‌آویو در مورد وقوع چنین مسایل در روز ۷ اکتبر منتشر شده و به شکل مستندی دروغ گویی رژیم صهیونیستی را به اثبات رسانده‌اند. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم