حرف‌های جدید رونالدو از روی حسادت به مسی بود!


حرف‌های جدید رونالدو از روی حسادت به مسی بود!

مقایسه لیگ برتر اروپا با عربستان باعث عصبانیت این ستاره سابق چلسی شده است: «رونالدو باید دهنش را ببند»

وقت صبح-یکی از اسطوره‌های چلسی به کریستیانو رونالدو گفته است بهتر است بجای حسودی به مسی و مقایسه‌های مسخره سکوت کند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، رونالدو در ژانویه 2023 پس از جدایی از منچستریونایتد به النصر پیوست. ستارگان زیادی در تابستان گذشته راهی باشگاه‌های عربستان سعودی شدند از جمله سادیو مانه، کریم بنزما و نیمار.

در ماه ژانویه رونالدو اعتراف کرد در فرانسه تنها دو یا سه تیم قادر به رقابت برای قهرمانی هستند، در حالی که لیگ برتر عربستان رقابت بیشتری دارد.

او گفت: «عربستان در روندی طولانی هستند اما قدم به قدم پیشرفت می‌کنند. من معتقدم آن‌ها به زودی در بین سه یا چهار تیم برتر جهان خواهند بود.»

او همچنین گفت وضعیت لیگ عربستان در حد لیگ فرانسه است!

فرانک لبوف مدافع سابق چلسی از اظهارات رونالدو عصبانی شد و پیشنهاد کرد که او فقط از لیگ 1 انتقاد می کند زیرا رقیب دیرینه‌اش لیونل مسی برای پاری سن ژرمن بازی می‌کرد.

لبوف گفت: «وقتی می‌شنوم کریستیانو رونالدو می‌گوید که لیگ برتر عربستان بهتر از لیگ برتر اروپا است، من را آزار می‌دهد. دلیلش این است که لیونل مسی در لیگ 1 بازی کرده. من برای او به عنوان یک بازیکن احترام زیادی قائلم اما بهتر است ساکت شود. این صحبت‌ها درباره لیگ برتر اروپا بی انصافی است.»

لبوف انتقاد بیشتری به رونالدو داشت و اظهار داشت که اگر این بازیکن 39 ساله بازی نکند، پرتغال می‌تواند در تابستان امسال قهرمان یورو شود. علاوه بر این، لبوف به رونالدو انتقاد کرد و نشان داد که پول عامل اصلی رفتن او به عربستان است.

او گفت: «برای من، پرتغال در واقع یکی از مدعیان قهرمانی اروپا در تابستان امسال است. من فکر می‌کنم آن‌ها می‌توانند یورو را ببرند اما به شرطی که کریستیانو رونالدو بازی نکند. می‌خواهم از او تشکر کنم که ورزش را به سطح دیگری رساند اما برای همه پایانی وجود دارد. او کاملاً حق دارد در عربستان سعودی بازی کند، اگرچه مطمئن نیستم که به پول بیشتری نیاز داشته باشد!»

منبع: www.dailymail.co.uk

کد خبر : ۲۲۷۵۴۶
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم