احساس شدن غیبت یامگا در ترکیب استقلال


احساس شدن غیبت یامگا در ترکیب استقلال

استقلال نخستین پنالتی به دست آمده پس از مصدومیت کوین یامگا را از دست داد.

پس از مصدومیت کوین یامگا و از دست رفتن فصل به طور کامل، مشخص بود که استقلال یک بار دیگر با بزرگترین مشکل یک دهه اخیر خود دوباره مواجه خواهد شد؛ جایی که آبی‌ها تعداد پنالتی زیادی را در این مدت از دست داده بودند، ولی با حضور وینگر فرانسوی، این موضوع به دست فراموشی سپرده شده بود.

از زمان حضور یامگا در استقلال ، این بازیکن هفده ضربه پنالتی را وارد دروازه حریفان کرده بود و تنها در یک مورد، محسن فروزان موفق به مهار پنالتی ستاره فرانسوی شد که خود او در ریباند توانست دروازه گل گهر را باز کند.

احساس شدن غیبت یامگا در ترکیب استقلال

آسیب دیدگی یامگا این سوال مهم را مطرح کرد که پس از یامگا قرار است چه بازیکنی پشت ضربه پنالتی این تیم بایستد. در بازی‌های دوستانه، این مأموریت به مهرداد محمدی واگذار شده بود، ولی او در جریان دیدار امروز مقابل مس نیمکت نشین بود.

صالح حردانی که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشت و گفته می‌شود ممکن است در فیفا دی بعدی نیز به تیم ملی دعوت شود، پشت این توپ ایستاد که حامد لک موفق شد این ضربه را مهار کند.

این نخستین ضربه پنالتی است که پس از مصدومیت یامگا نصیب استقلال می‌شود، ولی صالح حردانی نتوانست آن را وارد دروازه کند تا جای خالی ستاره فرانسوی بیش از پیش احساس شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سطوح سه گانه تحلیل خودکشی در ایران