طراحی لندن، ساخت هند!/ عکس


طراحی لندن، ساخت هند!/ عکس

ناتینگ رسماً اعلام کرد که سری جدید ناتینگ فون در هند تولید و رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برند ناتینگ به‌طور رسمی تأیید کرد که ناتینگ فون 2a در هند تولید خواهد شد. این شرکت در حال آماده‌شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود است و پیش از رونمایی رسمی، محل ساخت فون 2a اعلام شده است.

براساس گزارش زومیت، ناتینگ که دفتر مرکزی‌اش در لندن واقع شده، درحال حرکت به سمت تولید محلی در بازار هند است. این تصمیم نه‌تنها به ایجاد شغل کمک می‌کند، بلکه به این برند اجازه می‌دهد تا سرمایه‌گذاری‌های خود را در منطقه افزایش دهد.

طراحی لندن، ساخت هند!/ عکس


گوشی جدید ناتینگ در کارخانه‌ای در تامیل نادو، ایالتی در جنوب هند، تولید خواهد شد. ناتینگ فون ۱ و ناتینگ فون ۲ نیز پیش از این به‌صورت محلی تولید شده‌اند.

عرضه‌ی جهانی ناتینگ فون 2a در هند انجام خواهد شد. ناتینگ افزون‌بر مراسم آنلاین، رویدادی حضوری در دهلی نو برگزار می‌کند. رانویر سینگ، بازیگر محبوب هندی، به‌عنوان چهره‌ی برند ناتینگ انتخاب شده است.

طراحی لندن، ساخت هند!/ عکس


مدل جدید گوشی ناتینگ دارای نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتز با وضوح ۱٬۰۸۴ در ۲٬۴۱۲ پیکسل و در ابعاد ۶٫۷ اینچی خواهد بود و با SoC سفارشی دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو که با همکاری این شرکت توسعه یافته است، عرضه می‌شود.

ناتینگ گوشی جدید خود را در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۴ (۱۵ اسفند ۱۴۰۲) رونمایی خواهد کرد. ناتینگ همچنین قصد دارد در آن رویداد از CMF Neckband Pro و CMF Buds رونمایی کند. قیمت گوشی ناتینگ فون 2a هنوز اعلام نشده است.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1880446

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»