«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!


«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

به گزارش دیباچه، « حسین عابدینی »، بازیگر سریال خاطره انگیز « بچه های مدرسه همت » در گفتگو با محسن سرافراز مجری و کارگردان ویژه برنامه مدیا، کاری مشترک از پایگاه خبری دیباچه و خبرفوری، در ارتباط با کم رنگی این روزهای خود گفت: متاسفانه در...

به گزارش دیباچه، « حسین عابدینی »، بازیگر سریال خاطره انگیز « بچه های مدرسه همت » در گفتگو با محسن سرافراز مجری و کارگردان ویژه برنامه مدیا، کاری مشترک از پایگاه خبری دیباچه و خبرفوری، در ارتباط با کم رنگی این روزهای خود گفت: متاسفانه در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون، یکسری باندهایی تشکیل شده که بصورت چرخشی کار می کنند و به بنده و همکاران امثال من که در داخل این باندها نیستند می گویند شما غریبه هستید و باید خارج از محدوده ما بایستید. در واقع نمی دانند که پارتی حسین عابدینی خداست و دعای پدرو مادر پشت سرش است و شما تا مدتی می توانید بنده و امثال من را از این دایره دور نگه دارید.

تعداد بازدید : 0


کم کاری سبب شده برخی از دوستانم که بازیگران توانایی نیز هستند دچار افسردگی شوند به گونه ای که حتی گاهی خبر می رسد بازیگری فوت شده است. به نظرم گاهی بی عدالتی ها،تبعیض ها و نامهربانی ها سبب این افسردگی ها و حتی فوت شدن ها می شود.
مخاطبان بیشتر بنده را با کارهای مجید مجیدی و سریال بچه های مدرسه همت به یاد می آورند.
مهران رجبی بازیگر خوبی است اما نباید همه چیز را با پول ببیند و با کله شیرجه بزند! به عبارتی اوبازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته. حتی یکبار به او گفتم تو با کارگردانان خوبی همچون عیاری و میر کریمی کار کردی حیف نیست که کارنامه کاری خود را با پذیرفتن هر کاری خراب می کنی؟
او در جواب من گفت که ما نجاریم ،در و پنجره سازیم؛ یکی از بالای شهر سفارش میده و دیگری از پایین شهر !
چند سالی است دورخیز کرده ام برای ورود به عرصه کارگردانی و به امید خدا سال آینده اولین کار گارکردانی خود را در قالب ساخت فیلم کوتاه آغاز خواهم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی