ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان امروز 14 اسفند 1402+ زمان دیدار و اسامی بازیکنان


ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان امروز 14 اسفند 1402+ زمان دیدار و اسامی بازیکنان

استقلال در بازی با مس رفسنجان با ثبات در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان امروز 14 اسفند 1402+ زمان دیدار و اسامی بازیکنان

به گزارش راهبرد معاصر؛ استقلال در مرحله یک شانزدهم جام حذفی در دیداری حساس مهمان مس رفسنجان خواهد بود و بازی سختی را برای عبور از این مرحله و صعود به یک هشتم نهایی مقابل این تیم با انگیزه برگزار خواهد کرد، مس رفسنجان از زمان حضور محرم نویدکیا عملکرد متفاوتی داشته و در هیچکدام از مسابقات گل دریافت نکرده و شکست نخورده است.

آبی‌ها با توجه به صدرنشینی در لیگ برتر به دنبال حضور در مراحل بالاتر جام حذفی هم خواهند بود و در گام اول مقابل تیم لیگ برتری مس رفسنجان کار ساده‌ای نخواهند داشت و باید از حداکثر ظرفیت تاکتیکی و فردی خود استفاده کند و حضور بازیکنان جوان در این مسابقه به احتمال زیاد اتفاق نخواهد افتاد و جواد نکونام ترکیب مطمئنی را به میدان خواهد فرستاد.

استقلال در خط دروازه کاپیتان سیدحسین حسینی را دارند که در بازی با سپاهان هم عملکرد خوبی داشت را قرار خواهد داشت تا در صورت کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی هم از تجربه این بازیکن به بهترین شکل استفاده کند، حضور محمدرضا خالدآبادی در این بازی سنگین همراه با ریسک خواهد بود و می‌تواند این بازیکن جوان را تحت فشار قرار دهد.

در خط دفاعی استقلال با ۳ مدافع مرکزی به میدان خواهد رفت که حضور رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان قطعی خواهد بود، دو مهره‌ای که علاوه بر تاثیرگذاری دفاعی در بازیسازی استقلال هم نقش ویژه‌ای دارند. دیگر بازیکنی که در کنار آنها قرار خواهد گرفت به احتمال زیاد ایمان سلیمی خواهد بود، او مقابل تیم سابق خود انگیزه‌های زیادی دارد و همچنین در دو بازی اخیر فیکس به میدان رفته و فرم بهتری برای حضور در زمین دارد.

فول بک‌های استقلال در این مسابقه صالح حردانی و ابولفضل جلالی خواهند بود، دو بازیکنی که نقش محوری در حملات استقلال دارند و با نفوذهای پیاپی ساختار هجومی این تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهند. البته این احتمال هم وجود دارد که صالح حردانی روی نیمکت قرار بگیرد و میلاد فخرالدینی بازیکن کرمانی استقلال در این مسابقه فیکس به میدان برود تا حردانی آمادگی بیشتری برای بازی با استقلال خوزستان داشته باشد، اما این احتمال در سمت چپ کمتر خواهد بود و با توجه به ۳ کارته بودن جلالی در لیگ برتر او در این مسابقه فیکس خواهد بود و اگر بنا به استراحت و نیمکت نشینی باشد مقابل استقلال خوزستان جعفر سلمانی به میدان خواهد رفت تا جلالی با استراحت کافی به دربی پایتخت برسد.

هافبک ۳ نفره استقلال هم وضعیت مشخصی دارد، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور و آرش رضاوند سه بازیکنی هستند که در این پست به میدان خواهند رفت و امید حامدی‌فر به عنوان بازیکن جانشین جایگزین آنها خواهد شد.

خط حمله استقلال با توجه به درخشش گوستاوو بلانکو و نقش کلیدی که او در تاکتیک آبی‌ها دارد و بازی موثر ماشاریپوف، هر دو آنها درون زمین قرار خواهند گرفت و در صورت نیاز در ادامه مسابقه مهرداد محمدی و آرمان رمضانی اضافه خواهند شد.

استقلال با همان 2-۵-3 همیشگی و نفراتی که آشنا هستند در این مسابقه به زمین خواهد آمد و صعود به مرحله بعد را دنبال می‌کند، ترکیب احتمالی استقلال در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان از ساعت ۱۷:۱۵ امروز دوشنبه ۱۴ اسفندماه در ورزشگاه شهدای مس از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود.

حسین حسینی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابولفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو/ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی