رقابت سطح بالای وارداتی‌ ها در بازار چین


رقابت سطح بالای وارداتی‌ ها در بازار چین

نتایج ارزیابی شاخص قدرت‌برند تایرهای موردمصرف در چین طی سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

این رتبه‌بندی توسط آژانس سی‌ان‌برند انجام شده است. شاخص قدرت برند چین (C-BPI) اولین سیستم ارزیابی ارزش برند در این کشور است که توسط Chnbrand، یک آژانس رتبه‌بندی برند و مشاور برند پیشرو در چین با پیروی از قوانین و سیاست‌های وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین پیاده‌سازی شده است. این سیستم برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شد.

C-BPI یک شاخص مستقل و بی‌طرفانه است که بر اساس بازخورد مصرف‌کنندگان چینی در مورد محصولات یا خدماتی که استفاده کرده‌اند، تحقیق می‌کند و مورداعتمادترین برند ارزیاب مصرف‌کنندگان و شرکت‌هاست.

رقابت سطح بالای وارداتی‌ ها در بازار چین

سیستم ارزیابی C-BPI به عنوان یک پروژه سالانه مستمر، هرسال نتایج نظرسنجی قدرت برند متشکل از محبوبیت و وفاداری در صنایع مربوطه را منتشر می‌کند تا کسب‌وکارها بتوانند جهت‌گیری خود را تعیین و راهی برای بهبود قدرت برند خود بیابند و آن را به یک شاخص اساسی برای افزایش رقابت‌پذیری مشاغل تبدیل کنند و همچنین به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند با انتخاب‌های هوشمندانه بهترین کالا و برند را در اختیار داشته باشند.

در این لیست کانتیننتال، پیرلی، دابل‌استار و مکسیس جزو رشدکنندگان هستند و جایگاه‌های پنجم تا هشتم را به خود اختصاص داده‌اند. چنگ‌شین یا CST برای اولین‌بار حضور در این لیست را تجربه می‌کند.

کوموهو، هانکوک و جی‌تی بیشترین میزان افت را در رتبه سال جاری کسب کرده‌اند و به ترتیب به جایگاه دهم، چهاردهم و ۱۷ سقوط کرده‌اند. طبیعی است میشلن با اختلاف دوبرابری نسبت‌به رتبه دوم جایگاه نخست را به خود اختصاص داده باشد و پس از آن بریجستون از ژاپن، دانلوپ و گودیر از آمریکا در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید