در سفر نوروزی به عسلویه به این نکات توجه کنید


در سفر نوروزی به عسلویه به این نکات توجه کنید

به گزارش رکنا، سفر نوروزی هر سال برای بسیاری از مردم عزیز کشورمان پیش می آید و الان هم با نزدیک شدن به عید نوروز بد ندیدیم که شما را با نکات مهم در سفر به عسلویه آشنا کنیم. قبل از خرید بلیط...

به گزارش رکنا، سفر نوروزی هر سال برای بسیاری از مردم عزیز کشورمان پیش می آید و الان هم با نزدیک شدن به عید نوروز بد ندیدیم که شما را با نکات مهم در سفر به عسلویه آشنا کنیم. قبل از خرید بلیط هواپیما و برنامه ریزی برای سفر لازم است تا با بهترین زمان سفر به عسلویه این شهر جنوبی آشنا باشید

هر سال تعداد زیادی توریست یا گردشگر داخلی و خارجی، با خرید بلیط هواپیما از تهران به عسلویه سفر می‌ کنند و پس از بازدید از جاذبه‌های دیدنی، با تهیه بلیط عسلویه تهران از این شهر خارج می‌ شوند‌. اما قبل از خرید بلیط هواپیما و برنامه ریزی برای سفر لازم است تا با بهترین زمان سفر به این شهر جنوبی آشنا باشید. درادامه با ما همراه باشید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما

گرمای هوا در شهر بندری عسلویه زبانزد خاص و عام است. درواقع هوای این شهر در اکثر روزهای سال دمای بالایی دارد. اما در برخی از فصل‌ ها مانند فصل بهار و تابستان، دمای هوا بسیار گرم تر و شرجی تر است. به همین دلیل فصل تابستان اصلا زمان مناسبی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل عسلویه نیست. بهترین زمان سفر به این شهر، اواخر فصل پاییز و اوایل فصل زمستان است. در این بازه زمانی، تحمل گرمای هوای عسلویه راحت‌ تر از ماه‌ های دیگر سال است و می‌ توان از تفریحات آبی متنوع در سواحل این بندر مانند قایق سواری، ماهیگیری، آب تنی در ساحل و غیره لذت برد.

معرفی جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی عسلویه

مهم‌ ترین جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی عسلویه که گردشگران را برای سفر به این شهر جنوبی ترغیب می‌ کند، شامل موارد زیر است:

روستای ساحلی زیبای بنود محل فیلمبرداری فیلم محمد رسول الله؛

آبشار زیبای درزو واقع در روستای اخند دریاچه؛

خلیج نایبند محل اتصال خلیج فارس و کوه های عسلویه؛

پارک ساحلی نخل تقی با فضای سبز و امکانات متنوع؛

دهکده توریستی پازارلند یکی از دهکده های بزرگ توریستی در ایران؛

چشمه کلات در اطراف روستای زیبای کلات؛

جنگل های حرا با درختانی شناور در آب؛

دهکده توریستی پازارگاد با امکانات رفاهی خارق العاده؛

مجتمع تفریحی شیرینو به عنوان خوابگاه کارکنان پتروشیمی؛

تپه کوتی واقع در روستای خره؛

روستای هاله یک روستای ساحلی زیبا مناسب برای صید مروارید؛

پارک ساحلی اندیشه واقع در مجاورت روستای هاله و... .

کدام یک از هتل های عسلویه طرفداران بیشتری دارند؟

مسافران در زمان رزرو هتل عسلویه، بهترین هتل های این شهر را انتخاب می‌ کنند. بهترین هتل های عسلویه شامل موارد زیر است:

هتل آپارتمان رمیله:

این هتل به مراکز خرید عسلویه نزدیک است و پرسنلی خوش برخورد و خون‌ گرم دارد. مسئولین هتل آپارتمان رمیله امکانات و خدمات خوب و باکیفیتی را به مسافران ارائه می دهند.

هتل آپارتمان چریف:

این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرد. نزدیکی به سواحل خلیج فارس، مراکز خرید، مکان‌ های تفریحی و پارک های توریستی عسلویه، از مهم ترین مزایای اقامت در هتل آپارتمان چریف عسلویه محسوب می شود.

هتل چهار ستاره ریم رام:

این هتل در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد و در مکانی واقع در خارج از شهر ساخته شده است. مسافرانی که به شلوغی شهر علاقه ندارند و به دنبال مکانی دنج و آرام برای استراحت هستند، هتل ریم رام را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

معروف‌ ترین رستوران های عسلویه کدامند؟

مسافران و توریست ها برای میل کردن غذاهای خوشمزه عسلویه شامل دمپخت لخ لخ ماهی، گمنه، یتیمک، قلیه میگو، قلیه ماهی، کبه، شکر پلو، ماهی حمام شکر پر، میگو پلو، نشا، ته انداز ماهی و غیره می‌ توانند به یکی از رستوران معروف این شهر مراجعه کنند. معروف ترین و پرطرفدارترین رستوران های شهر زیبای عسلویه عبارتند از:

رستوران آلاچیق؛

رستوران فلافل عرفان؛

کافه رستوران سرهنگ؛

رستوران رویال؛

رستوران و فست فود گندو؛

رستوران کهتویه کباب؛

رستوران آرسین؛

رستوران رمیله؛

رستوران شهر سوخاری و موارد دیگر.

کدام مراکز خرید عسلویه برای خرید صنایع دستی و سوغاتی مناسب هستند؟

برای خرید صنایع دستی و سوغاتی های مخصوص شهر عسلویه شامل صدف سازی، خوس دوزی، حصیربافی، عبا بافی، نخ ریسی، خرما، پنیر نخل، خارک، ارده، آلات موسیقی مذهبی، سبد و کلاه حصیری، گلدوزی، بافت تویزه، گرگور بافی و غیره می‌ توانید به مراکز خرید زیر مراجعه کنید:

مرکز خرید سما؛

مرکز خرید کامپیوتر اطلس؛

مرکز خرید تجاری رویال؛

مرکز خرید زیتون؛

مرکز خرید کوثر؛

چهارشنبه بازار.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه به تهران

گردشگرانی که قصد سفر به عسلویه را دارند و زمان رفت و برگشت آنها تاریخ مشخصی است برای صرفه جویی در هزینه های خود، می توانند بلیط هواپیمای رفت و برگشت خریداری کنند؛ زیرا قیمت بلیط های دو طرفه همواره از قیمت بلیط های یک طرفه ارزان تر است اما اگر زمان برگشت مشخص نیست، باید بلیط هواپیما تهران به عسلویه را هنگام رفت و بلیط هواپیما عسلویه به تهران را هنگام برگشت خریداری کنند. قیمت بلیط هواپیما به عواملی مانند نوع ایرلاین، زمان پرواز، کلاس پروازی و نوع بلیط بستگی دارد. بلیط های چارتری و لحظه آخری ارزان ترین بلیط ها هستند.


در سفر نوروزی به عسلویه به این نکات توجه کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت