علل تاخیر در حرکت قطارهای مترو چیست؟


علل تاخیر در حرکت قطارهای مترو چیست؟

مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ۱۰ درصدی مسافران مترو خبر داد و گفت: ۱۴۰ رام قطار در مترو فعال است و روزانه میانگین یک میلیون و ۶۹۰ مسافر با مترو تردد دارند.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره شلوغی مترو در روزهای اخیر اظهار داشت: از ابتدای بهمن به آمار مسافران مترو ۱۰ درصد و از اسفند مجدد رشد آمار مسافر را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه یک میلیون و ۶۹۰ هزار مسافر در پایتخت با مترو تردد دارند، گفت: قطارهای فوق العاده برای زمان‌هایی که ازدحام جمعیت و تراکم در ایستگاه‌ها وجود دارد در نظر گرفته شده است و اعزام فوق العاده قطار بستگی به شرایط ازدحام مسافری داشته و طبق جداول زمانی عملیاتی انجام می‌پذیرد.

مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد چرایی علت تأخیر در حرکت قطارها گفت: گاهی این موضوع به دلیل ممانعت شهروندان از بسته شدن درب‌های قطار جهت سوار شدن خود یا همراهانشان است و این مساله در حرکت قطار بعدی نیز تأثیر گذار است.

زند درباره میزان کمبود واگن‌های مترو خاطر نشان کرد: با توجه به فرسودگی و سن بالای ناوگان فعلی در خوشبینانه ترین حالت معادل همین تعداد موجود یعنی ۱۱۸۱ واگن کمبود داریم.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی