پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان البرز/ مردم البرز نگران نباشند 


پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان البرز/ مردم البرز نگران نباشند 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مستقر در البرز در اطلاعیه ای اعلام کرد: در حاشیه این نمایشگاه هواپیماهای نظامی کشور به پرواز در می آیند که جای نگرانی نیست.

به گزارش مشرق، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، در این اطلاعیه آمده است: همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز خواهیم بود.

بر همین اساس به اطلاع مردم استان البرز به ویژه ساکنان شهرهای محمدشهر، ماهدشت، جعفرآباد، مشکین دشت، کمال آباد، احمدآباد،کیانمهر، مهرشهر، قزلحصار، اشتهارد و چهارباغ می‌رساند که این پروازها و صداهای مربوط به غرش پروازهای نظامی که شنیده می شود به دلیل برگزاری این رویداد ملی بوده و هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفندماه ساعت۱۰ تا۱۸ در فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار می‌شود که در ایام برگزاری این نمایشگاه، شاهد به پرواز درآمدن هواپیماهای نظامی و آموزشی خواهیم بود.

علاقمندان به بازدید از نمایشگاه هوایی پیام می توانند برای نام نویسی به سایت نمایشگاه به نشانی https://payamairshow.com مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم