هشدار نارنجی برای وقوع سیل در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان


هشدار نارنجی برای وقوع سیل در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار رکنا، دکتر حسین مظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران در خصوص آخرین وضعیت سیستان و بلوچستان پس از سیلاب ویرانگر روزهای گذشته گفت: بارش شدید باران در هفته گذشته که موجب سیلابی شدن...

به گزارش خبرنگار رکنا، دکتر حسین مظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران در خصوص آخرین وضعیت سیستان و بلوچستان پس از سیلاب ویرانگر روزهای گذشته گفت: بارش شدید باران در هفته گذشته که موجب سیلابی شدن رودخانه های جنوب سیستان و بلوچستان شد خسارات زیادی به استان ها و روستاها وارد کرد .

سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: بر اثر این سیلاب 800 واجد مسکونی آسیب دیدند که از این تعداد حدود 300 واحد باید به طور کامل ساخته شده و الباقی نیازمند تعمیرات اساسی هستند ،همچنین در 19 هزار هکتار از عراضی این منطقه که تحت تاثیر این حادثه جاده ها ، راه ها و اتصالات مخابراتی خود را از داده بودندامداد رسانی های لازم انجام شده است.

وی در ادامه افزود: پس از سیلابی شدن سطح شهر و روستاها حدود 30 راه مواصلاتی مسدود شده بود که خوشبختانه به کمک راهداری و پلیس راهور نسبت به بازگشایی آنها اقدامات لازم انجام شد.

حسین مظفری با تاکید بر خسارت 2000 هزار میلیاردی که عمدتا در استان هایی مانند چابهار، دشتیاری، قصرقند و ... رخ داد تصریح کرد: بنابر هشدارهایی که سازمان هواشناسی برای شروع مجدد بارش در روزهای آتی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها تمامی دستگاه های مرتبط به صورت آماده باش در آمده تا در صورت مواجه با حادثه و یا سیلاب کمک رسانی به مردم را انجام دهند.


هشدار نارنجی برای وقوع سیل در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه