دزدان خبیث در گورستان در کمین بودند ! / عزاداران نقره داغ می شدند !


دزدان خبیث در گورستان در کمین بودند ! / عزاداران نقره داغ می شدند !

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید عسگری‌نیا فرمانده انتظامی بهارستان در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق سابقه‌دار اظهار کرد: این سارق به‌همراه همدست خود در آرامستان نسیم‌شهر با شناسایی سوژه‌ها...

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید عسگری‌نیا فرمانده انتظامی بهارستان در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق سابقه‌دار اظهار کرد: این سارق به‌همراه همدست خود در آرامستان نسیم‌شهر با شناسایی سوژه‌ها اقدام به سرقت می‌کرد. با دریافت گزارش‌های مردمی به پلیس در سرقت خودرو اطراف آرامستان نسیم‌شهر، این گزارش‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت و با رصد فنی و اطلاعاتی سارقان دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی بهارستان تصریح کرد: سارقان با استفاده از شگرد‌های مختلف اقدام به سرقت خودروهای مدل‌پایین می‌کردند که تاکنون به 20 سرقت اعتراف کرده‌‌اند.

عسگری‌نیا با بیان اینکه سارق اصلی سه فقره سابقه کیفری دارد، گفت: این سارق به‌جرم سرقت و حمل مواد مخدر به دو سال زندان محکوم شده بود و پس از طی محکومیت باز هم اقدام به سرقت کرده بود که زندان هیچ‌گونه درس عبرتی برای او نبود.

وی در ادامه با بیان اینکه 13 فقره از سرقت سارقان در پلیس آگاهی بهارستان شناسایی شده است، اضافه کرد: سارقان تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با تأکید بر استفاده مردم از سوئیچ مخفی و GPS در خودروهای مدل‌پایین برای پیشگیری از سرقت خاطرنشان کرد: طبق دستور فرماندهی‌کل فراجا در بحث سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار از پابند الکترونیکی در بهارستان استفاده خواهد شد.


دزدان خبیث در گورستان در کمین بودند ! / عزاداران نقره داغ می شدند !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!