خط و نشان دریادار تنگسیری برای دشمنان


خط و نشان دریادار تنگسیری برای دشمنان

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هرگز در برابر دشمنان سرخم نمی‌کنیم گفت: ما سرباز و خدمتگزار این ملت هستیم و شهدای عزیز ما نیز در این راه گام برداشتند و جان خود را برای نوکری این مردم فدا کردند.

سردار علیرضا تنگسیری شامگاه یکشنبه در آیین خاکسپاری شهیدالقدس رضا زارعی در روستای کرمون بخش شمیل بندرعباس، با اشاره به اینکه اهل عقب نشینی در برابر دشمنان نیستیم، اظهار کرد: بدخواهان عالم بدانند در مقابل دشمن کم نخواهیم آورد و به یاری خدا در جای دیگر تقاص خون عزیزانمان را خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه شهید زارعی از شهدای مدافع حرم، به عشق اهل بیت(س)، حضرت زینب (س) و دفاع از نظام، انقلاب و ناموس خود هجرت کرد،‌ یادآور شد:‌ این شهید ولایتمدار هرمزگان،‌ امروز با میزبانی «شهید عبدالحمید سالاری و شهید خلیل تختی نژاد» از شهدای مدافع حرم، به محضر سید و سالار شهیدان خواهند رسید و این راه جز سعادت پایانی ندارد.

خط و نشان دریادار تنگسیری برای دشمنان

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ ما را از مرگ نترسانید، از روزی که این لباس مقدس را بر تن کردیم، کفن ما بوده و برای دفاع از اسلام، امنیت و دفاع از ناموس، جانمان را می دهیم؛ عزتی که خداوند به واسطه شهدا به خانواده و خاندان یک شهید می دهد،‌ ماندنی است.

سردار تنگسیری از حضور باشکوه مردم هرمزگان در مراسم تشییع این شهید والامقام قدردانی کرد و گفت:‌ این حضور شما به ما امید داد و بدانید قدم های مبارک شما برای احترام به این شهید،‌ در روز قیامت دست همه ما را خواهد گرفت.

ناوسالاریکم پاسدار شهید رضا زارعی سومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان پس از شهید «عبدالحمید سالاری و شهید خلیل تختی نژاد» است که سحرگاه جمعه یازدهم اسفند به دست دژخیمان رژیم اشغالگر قدس در دیرالزور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهیدالقدس و سومین شهید مدافع حرم از هرمزگان، روز یکشنبه با حضور مردم قدرشناس بندرعباس تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش روستای کرمون بخش شمیل از توابع این شهرستان منتقل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن