مجید واشقانی و حمید صفت در «هفت سر اژدها»


مجید واشقانی و حمید صفت در «هفت سر اژدها»

سرانجام پس از بررسی‌های انجام شده، تصمیم بر این شد تا شبکه سه برای مناسبت رمضان و نوروز ۱۴۰۳ سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را روانه آنتن کند.

تکلیف سریال رمضان و نوروز شبکه سه مشخص شد و این شبکه برای این دو مناسبت سریال «هفت سر اژدها» ساخته ابوالقاسم طالبی را برای پخش در نظر گرفته، سریالی که نقش اصلی آن را مجید واشقانی و حمید صفت بر عهده دارند.

به گزارش فیلم‌نیوز، سرانجام پس از بررسی‌های انجام شده، تصمیم بر این شد تا شبکه سه برای مناسبت رمضان و نوروز ۱۴۰۳ سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را روانه آنتن کند.

این سریال یکی از آثار بحث برانگیز تلویزیون است که طالبی نزدیک به چهار سال زمان صرف ساخت آن کرده. در سریال «هفت سر اژدها» مجید واشقانی عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است. او نقش آقازاده‌ای را بازی می‌کند که محور اصلی شکل‌گیری برخی از مفاسد اقتصادی در کشور است.

سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی به عنوان سریال رمضان و نوروز شبکه سه انتخاب شد.

مجید واشقانی و حمید صفت در «هفت سر اژدها»

مجید واشقانی در نمایی از سریال «فت سر اژدها» که رمضان و نوزوز ۱۴۰۳ از شبکه سه پخش می‌شود

یکی دیگر از نقش‌های اصلی این سریال را «حمید صفت» که بیشتر به عنوان رپر شناخته می‌شود بر عهده دارد. گفته می‌شود او نقش یک دانشجوی عدالت طلب را بازی می‌کند.

حمید صفت در جریان بازی در سریال «هفت سر اژدها» بود که درگیر پرونده جنایی قتل ناپدری‌اش شد، اما با وجود این اتفاق طالبی بازیگر دیگری را جایگزین او نکرد و منتظر ماند تا تکلیفش مشخص شود. بعد از تبرئه شدن حمید صفت، طالبی با وجود فشار‌های متعدد نقش او را حذف نکرد و سکانس‌های باقی مانده را با دعوت مجدد از این بازیگر-خواننده ادامه داد.

سریال «هفت سر اژدها» که پیش از این «طلاق» نام داشت سال ۱۳۹۸ براساس متنی از خود طالبی با محوریت بررسی مفاسد اقتصادی جلوی دوربین رفت. پخش این سریال قرار است از شامگاه سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه که مصادف است با شب اول ماه مبارک رمضان آغاز شود.

پخش «هفت سر اژدها» در ایام نوروز نیز ادامه خواهد داشت و از آنجاییکه این سریال در ۸۰ قسمت آماده پخش شده، مخاطبان شبکه سه تا اواخر بهار سال ۱۴۰۳ تماشاگر آن خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی