درخواست پوتین از مردم روسیه برای فرزند آوری


درخواست پوتین از مردم روسیه برای فرزند آوری

رئیس‌جمهور روسیه با تاکید بر سیاست‌های فرزندآوری از مردم کشورش درخواست کرد تا بچه دار شوند.

ولادیمیر پوتین ، رئیس‌جمهور روسیه از شهروندان کشورش خواسته است تا با فرزندآوری خانواده‌های خود را گسترش دهند و روش‌های سالم‌تری را برای افزایش طول عمر و سبک زندگی خود انتخاب کنند.

به گزارش هیل، پوتین در سخنرانی سالانه خود در حالی که به مردم نوید یک زندگی بهتر را داد از آن‌ها خواست تا برای به دنیا آوردن فرزندان بیشتر اقدام کنند. وی خطاب به مردم کشورش عنوان کرد: هدف اصلی یک خانواده، زاد و ولد، داشتن فرزند، تربیت کردن آن‌ها و در نتیجه تضمین بقای جامعه چند قومیتی ما است.

وی در تایید حرفش برای افزایش نرخ زاد و ولد در روسیه به کشور‌هایی اشاره کرد که فرزندآوری در آن‌ها کاهش پیدا کرده و این موضوع آن‌ها را به سمت نابودی کشانده است.

درخواست پوتین از مردم روسیه برای فرزند آوری

پوتین در بخشی از صحبت‌هایش گفت: حمایت از خانواده‌های دارای چند فرزند، یک انتخاب اخلاقی و اساسی است و خانواده‌های چند فرزندی باید به یک هنجار، فلسفه اجتماعی و کانون استراتژی دولت تبدیل شود.

وی پیشنهاداتی را هم در زمینه ارائه هدیه مالی به مادرانی که نوزاد تازه متولد شده به دنیا آورده‌اند، تخفیفات دوبرابری مالیاتی برای خانواده‌های صاحب دو فرزند به بالا مطرح کرد و همچنین ضمن اعلام حمایت از افراد ورزشکار در کشور تاکید کرد، افرادی که معاینات پزشکی منظمی داشته باشند و آزمون استاندارد آمادگی جسمانی را پشت سر بگذارند، مشمول تخفیف‌های مالیاتی می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان