حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه رفح ده‌ها شهید و زخمی بر جای گذاشت


حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه رفح ده‌ها شهید و زخمی بر جای گذاشت

منابع خبری از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاهی در رفح و شهادت ۱۱ فلسطینی خبر دادند.

حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه رفح ده‌ها شهید و زخمی بر جای گذاشت

به گزارش راهبرد معاصر؛ رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز شنبه مرتکب جنایت جدید در رفح شد. این رژیم در یک حمله هوایی اردوگاه آوارگان فلسطینی در نزدیکی بیمارستان اماراتی واقع در غرب رفح را هدف قرار داد.

در این حمله متجاوزانه تا این لحظه ۱۱ نفر به شهادت رسیدند.

منابع خبری اعلام کردند که «عبدالفتاح ابومرعی» از نیرو‌های امدادی فلسطینی که درحال انجام وظیفه خود در داخل بیمارستان بود در این حمله به شهادت رسید.

در این حمله وحشیانه هم‌چنین ۵۰ غیرنظامی نیز مجروح شده‌اند.

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش مدعی شد تعلیق فعالیت‌های نظامی در رفح، جنوب غزه و دیرالبلح تا هفتم مارس (پنج‌شنبه) با هدف ارسال کمک‌های بشردوستانه آغاز شده است.

پنجشنبه گذشته نیز نیرو‌های اشغالگر صهیونیست در میدان النابلسی در شمال غزه، فلسطینی‌های بی‌دفاعی را هدف قرار دادند که منتظر رسیدن کامیون‌های حامل کمک و گرفتن آرد بودند. به گفته وزارت بهداشت غزه، این کشتار هولناک منجر به شهادت ۱۱۲ تن و زخمی شدن ۷۶۰ نفر دیگر شد.

کشته و مجروح کردن هزاران نفر از مردم گرسنه گرفتار در غزه موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشته است.

رژیم اشغالگر به‌عنوان بخشی از تجاوزات وحشیانه خود، با هدف قرار دادن منابع اولیه زندگی و مانع‌تراشی در ورود کمک‌های بشردوستانه، جنگ قحطی و گرسنگی را علیه مردم فلسطین در نوار غزه به راه انداخته است. شدت فاجعه انسانی در نوار غزه به‌ویژه در شمال که کودکان و سالمندان به دلیل کمبود مواد غذایی به خاطر محاصره جان خود را از دست داده‌اند، به سرعت در حال افزایش است.

برای صد و چهل و هشتمین روز متوالی، رژیم صهیونیستی حملات به خانه‌های مسکونی و تیم‌های پزشکی و خبرنگاران را ادامه می‌دهد. به گفته وزارت بهداشت غزه، تلفات تجاوز مستمر به نوار غزه به بیش از ۳۰ هزار شهید و بیش از ۷۱ هزار مجروح با جراحات مختلف و هزاران مفقود در زیر آوار رسیده است. / خبرگزاری شهاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!