توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره ارسال شکایت از روند انتخابات


توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره ارسال شکایت از روند انتخابات

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نامزدها و هم‌وطنان تا ۱۷ اسفند ماه مهلت دارند مستندات شکایت‌شان را برای شورای نگهبان ارسال کنند. نامزدها از طریق سامانه داوطلب و عموم مردم هم از طریق سامانه مردم ناظر شکایات و مستندات خود را می‌توانند برای شورای نگهبان ارسال کنند.

توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره ارسال شکایت از روند انتخابات

به گزارش راهبرد معاصر، هادی طهان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج انتخابات از طرف مجری که وزارت کشور باشد در حال اعلام است. شورای نگهبان هم به عنوان دستگاه نظارتی بر امر انتخابات نظارت دارد.


وی افزود: از امروز شکایات مردم شریفمان و نامزدهای انتخابات را دریافت می‌کنیم. افرادی که به هر دلیل شکایتی از روند برگزاری انتخابات دارند بر اساس قانون می‌توانند شکایت خودشان را با مستندات و ذکر نام و نام خانوادگی و مشخصاتی که در تبصره ۲ ماده ۸۶ قانون انتخابات آمده است شکایت‌شان را برای شورای نگهبان ارسال کنند.


طهان نظیف ادامه داد: نامزدها و هم‌وطنان تا ۱۷ اسفند ماه مهلت دارند مستندات شکایت‌شان را برای شورای نگهبان ارسال کنند. نامزدها از طریق سامانه داوطلب و عموم مردم هم از طریق سامانه مردم ناظر شکایات و مستندات خود را می‌توانند برای شورای نگهبان ارسال کنند.


سخنگوی شورای نگهبان در پایان گفت: طبیعتاً هیأت‌های نظارت و بعد از آن شورای نگهبان در هنگام بررسی صحت انتخابات به این موارد توجه می‌کنند و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و بر اساس این موارد نظر نهایی در مورد صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه اعلام خواهند کرد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس