نماینده چابهار در مجلس مشخص شد


نماینده چابهار در مجلس مشخص شد

اقتصادنیوز: محمد انور بجارزهی از حوزه انتخابیه چابهار، نیک‌شهر ، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآبادراهی با کسب ۵۴ هزار و ۲۵ راهی بهارستان شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حوزه انتخابیه چابهار، نیک‌شهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد یکی از ۶ حوزه از حوزه‌های سیستان و بلوچستان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. این حوزه به مرکزیت چابهار، یک نماینده دارد که محمد انور بجارزهی از مجموع ۱۱۵ هزار و ۲۶۸ رای ماخوذه صحیح با کسب ۵۴ هزار و ۲۵ رای راهی مجلس شورای اسلامی شد.

در حوزه انتخابیه چابهار ۲۵ نفر از نامزدها در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت پرداختند که محمد انور بجارزهی بیشترین آرا را از سوی مردم توانست کسب کند.

خبر مرتبط
نتیجه انتخابات مجلس در شادگان مشخص شد

اقتصادنیوز: منتخب مردم شادگان در مجلس دوازدهم معرفی شد.

سیستان و بلوچستان با جمعیتی بیش از سه میلیون نفر هشت کرسی بهارستان را به خود اختصاص داده که این هشت سهمیه در استان مربوط به ۶ حوزه شامل زابل (زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز) با ۲ نماینده، زاهدان ۲ نماینده، خاش یک نماینده، ایرانشهر (ایرانشهر، دلگان، فنوج و سرباز) یک نماینده، سراوان(سراوان، سیب سوران و مهرستان) یک نماینده و چابهار(نیکشهر، کنارک، چابهار و قصرقند) یک نماینده است.

خبر مرتبط
نتایج انتخابات مجلس در استان سمنان مشخص شد

اقتصادنیوز: نتایج قطعی انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ برای حوزه‌های انتخابیه چهارگانه استان سمنان مشخص شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی